Inhian korkeaäänisiä miehiä - ja he vaistoavat sen minusta!
Mutten voi paljastaa totuutta ja sanoa: Ole hiljaa, niin kaikki on ok.
Kommentit (12)
Kannattaisiko vaan miettiä mistä moinen outo viha johtuu ja yrittää päästä siitä yli?
Inhian korkeaääniset miehet on kyllä vähän ärsyttäviä, kokeile jonkun toisen paikkakunnan miehiä.
En tiedä. Omalla isälläni on matala ääni. Ja miesystävällänikin on, vaikka muutoin on lyhykäinen.
En koskaan voisi seurustella minkään tenoriäänen kanssa, vaikka olisi kuinka ns.komea.
Ap
Anna esimerkki tällaisesta korkeaäänisestä miehestä, esim joku julkkis. Mikä menee liian korkeaksi?
Vierailija kirjoitti:
Inhian korkeaääniset miehet on kyllä vähän ärsyttäviä, kokeile jonkun toisen paikkakunnan miehiä.
Voi perse, kun katselin just asuntoa Inhiankadulta Kumpulasta. Pahuksen kimittäjät. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Anna esimerkki tällaisesta korkeaäänisestä miehestä, esim joku julkkis. Mikä menee liian korkeaksi?
Mittari meni punaiselle jo Arto Nybergistä äsken.
Ap
Minä tykkään etenkin korkeasta lauluäänestä miehellä
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään etenkin korkeasta lauluäänestä miehellä
Piereekö ne korkealta myös?
Ulisevatko palstaulisijat kimeämmin, jos he vaistoavat sinun olevan pastalla?
Ali Jahangarilla ja kaikilla muillakin ähl*meillä on usein korkeat äänet. Aloittaja tosin tuntuu käsittävän kaikki bassosta poikkeavat äänet korkeiksi, mikä vaikuttaa jokseenkin oudolta.
Olen muuten huomannut, että kaikilla urheiluruudun juontajapojumiehillä on just sellainen bassoton ohut piipitysääni!
Juha Jokinen tais olla viimeinen kunnon ääni sillä suunnalla.
Ap
*inhoan