G: Säästättekö lasten lapsillenne
lastenne vaatteita tai leluja? Jos joo, niin minkälaisia?
Minä olen vaatteista säästänyt mm. tytön mekkoja, pojalta muutaman paremman vaatekerran esim. 1 v kuvauksessa olleet.
Leluista olen säästänyt mm. legoja, parempikuntoisia kirjoja..
Musta (ja lapsistakin) on ainakin ollut hauskaa, kun mummolassa on ollut odottamassa äitin vanhoja leluja :) Niillä vasta onkin kiva leikkiä, kun ei ole ihan samanlaisia kuin nykypäivän lelut.
No, niitä mun vanhoja vaatteita ei kyllä ole tullut lapsilla pidettyä. Lähinnä lapset ovat tykänneet katsella & ihmetellä että onko ko. vaatteet todella olleet joskus äitin päällä...
Kommentit (2)
Kotiutumisvaatteet, muutama muu jollain tavalla tärkeä vaate, ensimmäinen pehmolelu, lapsen kortteja, itsetehtyjä piirustuksia..kaikkea mitä hänen on mukava sitten isona katsella ja muistella/miettiä lapsuutta.
Leluja varmasti säästetään " mummilaan" , asia ei vaan tunnu vielä ajankohtaiselta, kun lapset on vielä niin pieniä kaikki kolme, että lelut on kyllä ihan käytössä.
On ajateltu säästää;
- joitakin kirjoja
- joitakin nukkeja, nalleja, autoja
- jokaisen kastemekko (siis jokaiselle on ollu ja on tulevaisuudessakin oma)
- jokaiselta muutamat vaatteet
- jotain spesolia esim Jenkeistä tai muista maista esim säästölippaita, koriste-esineitä, valokuvakehyksiä yms.
Osa esim leluista on jo mieheni / minun vanhoja. Niillä lapset ovat tykänneet leikkiä :)