Vierailija

Olin eilen ehkä elämäni kummallisimmassa työhaastattelussa, joka kesti kaikkinaan reilusti alle kymmenen minuuttia. Haastattelu oli skypen välityksellä ja haastattelija kysyi kolme kysymystä (kuka olet + kaksi "mitä tekisit tilanteessa x"). Viimeiset pari minuuttia puolestaan menivät, kun oli minun vuoroni kysyä kysymyksiä. Kysyinkin pari omasta mielestäni ihan fiksua juttua, vaikka haastattelija senkin jälkeen yritti painostaa minua kyselemään lisää :D Lopuksi varmisti pariinkin otteeseen, että olen vapaa tulemaan viikonlopun mittaiseen koulutustilaisuuteen huhtikuun lopulla jos minut valitaan ja lupaili ilmoittaa ensi viikolla valitaanko minua. Onko jollain muulla kokemusta vastaavasta haastattelusta? Itselle jäi vähän paha mieli, koska en tajunnut tuoda haluamiani asioita ja vahvuuksiani ilmi, vaikka mielestäni kysymyksiin vastasin hyvin ja haastattelija vaikutti tyytyväiseltä. Lienekö jonkun tehtävään sopivan jo löytänyt ja halunnut vain päästä minusta nopeasti eroon?

• ylös 7
  • alas 0

Kommentit (2)

Pikkupomo

Joku on keksinyt, että kaikkia pitää haastatella, vaikka joku on jo valmiiksi valittu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.