Näin eilen Jeesuksen näköisen nuoren miehen
Voiko olla mahdollista että Jeesus kävisi välillä maan päällä? Nykyaikaisin vaatteisiin puettuna.
Kommentit (31)
Mistä tiedät miltä 2000 vuotta sitten elänyt ihminen on näyttänyt? Nykypäivän ihmisten mielikuvaa vääristää jo itsessään se, että monesti Jeesus on maalattu vaaleaihoisena ja eurooppalaisen näköisenä. Todellisuudessa Jeesus ei ollut vaaleaihoinen, sen tietää jo asuinseudusta.
Näitkö Ville Valon? Mulla on todella vanha taulu Jeesuksesta karitsa sylissä ja siinä taulussa on selvästi Ville.
Jotta saatte hieman tuntumaa ulkonäköön, niin Anssi Kela näyttää Jeesukselta :) Mutta toisin kuin J:n käsissä, A:n vastaavissa hyvä muuttuu paskaksi. (vrt. A.K. ja isot biisit)
Nyt tarvisi vähän tarkennusta; näyttikö se arjalais-Jesseltä vai ähly-Jesseltä?
Vierailija kirjoitti:
Jotta saatte hieman tuntumaa ulkonäköön, niin Anssi Kela näyttää Jeesukselta :) Mutta toisin kuin J:n käsissä, A:n vastaavissa hyvä muuttuu paskaksi. (vrt. A.K. ja isot biisit)
Ottamatta kantaa J:n tai A:n ulkonäköön niin ohjelmasta olen samaa mieltä, täyttä kuraa.
Lähi-idän mies oli 2000 vuotta sitten noin 160-senttinen, melko vanttera ja kyömynenäinen. Hänellä oli tummat silmät, paksu musta parta ja paksut mustat hiukset. Siis niin kaukana kuin olla voi siitä vaaleasta laiheliinista, jollaisena kirkkotaide Jeesuksen kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät miltä 2000 vuotta sitten elänyt ihminen on näyttänyt? Nykypäivän ihmisten mielikuvaa vääristää jo itsessään se, että monesti Jeesus on maalattu vaaleaihoisena ja eurooppalaisen näköisenä. Todellisuudessa Jeesus ei ollut vaaleaihoinen, sen tietää jo asuinseudusta.
Jeesus oli muodonmuuttaja, joten se nyt vaan oli ihan mitä tahansa väriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se kameolontti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se kameolontti?
Mä näin kerran kaupassa pitkän, hoikan, tumman, komean miehen. Silloin ajattelin, että jos tuo ei ole Jeesus niin sopisi ainakin häntä näyttelemään. Malli.
Mua sanotaan jeesukseksi känniläisten toimesta. Toinen on john lennon koska on rillit.
Vierailija kirjoitti:
Mua sanotaan jeesukseksi känniläisten toimesta. Toinen on john lennon koska on rillit.
http://esq.h-cdn.co/assets/15/50/980x490/landscape-1449602808-lennon-4…
tämmönen lookki vaan vähän trimmatumpi parta ja mustasankaset lasit.
Näitköhän minun avopuolisoni? Ruskea tukka ja parta, hämmentävän siniset silmät.
Mäkin näin kerran kaupungilla kesäaamuna klo 5, hoikka olemus, pitkät hiukset, valkea löysä paita ja kaikkea. Oli kavereidensa kanssa liikkeellä, eikä askel ollut enää kovin suora. Pari päivää samassa paikassa samoihin aikoihin tuli vastaan polkupyörällä n 120 köriläs huomiovaatteet päällä ja ilmoitti olevansa Gordon Ramsey.
Sitä ei uskoisikaan keneen kaikkeen sitä törmää aamuöisessä kaupungissa.
Yeezus Kristus ♡♡