Näin eilen Jeesuksen näköisen nuoren miehen
Voiko olla mahdollista että Jeesus kävisi välillä maan päällä? Nykyaikaisin vaatteisiin puettuna.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Yeezus Kristus
I just talked to Jesus
He said, "What up Yeezus?"
I said, "Shit I'm chilling
Trying to stack these millions"
Maailmassa on kuulemma seitsemän ihmistä, jotka näyttävät täsmälleen sinulta. Kai sitä muutama Jeesuksenkin näköinen tyyppi mahtuu mukaan.
Oli se Jeesus. Pyydä se himaas kahville. Se laittaa orjantappurakruunun hattuhyllylle ja alkaa ruinaamaan punaviiniä..
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät miltä 2000 vuotta sitten elänyt ihminen on näyttänyt? Nykypäivän ihmisten mielikuvaa vääristää jo itsessään se, että monesti Jeesus on maalattu vaaleaihoisena ja eurooppalaisen näköisenä. Todellisuudessa Jeesus ei ollut vaaleaihoinen, sen tietää jo asuinseudusta.
Kyllähän noilla juutalaisilla yleensä aika vaalea iho on.
Inga Pengar kirjoitti:
Oli se Jeesus. Pyydä se himaas kahville. Se laittaa orjantappurakruunun hattuhyllylle ja alkaa ruinaamaan punaviiniä..
Höh, miksi Jeesus ruinaisi punaviiniä kun se kerta osaa muuttaa veden viiniksi.
Mä olen aika varma että hiegganeegeri alien ei edes tiedä koko suomesta, se on ollu olemassa lähi-idässä, jos on.
Jeesus on satuhahmo jota kukaan ei ole nähnyt oikeasti.
Ihmiset vain haksahtaa kaikkeen aivopesuun ja näin ollakaan rahanne kerätään siinä pimeisiin taskuihin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät miltä 2000 vuotta sitten elänyt ihminen on näyttänyt? Nykypäivän ihmisten mielikuvaa vääristää jo itsessään se, että monesti Jeesus on maalattu vaaleaihoisena ja eurooppalaisen näköisenä. Todellisuudessa Jeesus ei ollut vaaleaihoinen, sen tietää jo asuinseudusta.
Kyllähän noilla juutalaisilla yleensä aika vaalea iho on.
Niin nykyisin kun ovat asuneet Euroopassa ja Amerikassa vuosisatoja ja hiljalleen sekoittuneet paikallisen väestön kanssa. Toisin oli 2000 vuotta sitten, jolloin geeniperimä oli lähempänä arabeja ja pohjois-afrikkalaisia.
Voi olla. Minun lähelläni asuu ilmetty Hitler, ehkä he molemmat ovat "back" tai sitten naamat vaan kiertää aina uudestaan edesmenneeltä ihmiseltä uudelle tulokkaalle.