Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30 ja seksi ei tunnu enää jännittävältä

Vierailija
18.03.2017 |

Lähinnä vaivalloiselta. On tietenkin kiva saada orgasmeja, mutta en jaksa kiihottua erityisesti mistään. Kaiken mitä olen halunnut, olen kokeillut jo eikä mikään tunnu jännittävältä tai kielletyltä. Aikaisempi kiihkeä minä on nyt tylsää seksiseuraa, joka ei innostu mistään.
Neuvoja? Jollain ollut samaa ja päässyt yli?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan. Se on vain sellaista pissavehkeiden hinkkausta yhteen. Enkä pidä niitä edes kiihottavina. Pillu on vaan visvaa, kusta ja verta valuva reikä. Penis taas sissijuustoja sisällään mylvivä nahkatikkari. Ja millasissa visvakoloissa se onkaan käynyt.!

Vierailija
2/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan normaali nainen. Noin käy suurimmalle osalle naisista iän myötä, joillekin aikaisemmin, joillekin vähän myöhemmin.

Miehillähän se vireys säilyy paljon pitempään ja sen vuoksi he monesti turhautuvatkin siihen, että muijaa ei joko kiinnosta ollenkaan tai kiinnostaa juuri ja juuri sen verran, että makaa lahnana sen toimituksen ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Ja oon vasta 22.

Vierailija
4/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sitähän seksi on.

Vierailija
5/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Women's First World Problems.

Vierailija
6/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tämä vaihe 25-27 vuotiaana silloisen miehen kanssa. Ei vain enää sytyttänyt. Erottiin ja löytyi uusi mies joka vei jalat alta. Reilu 40 vuotiaana nyt edelleen kiihotun ja haluan miestäni enemmän kuin ketään muuta ikinä.

Vierailija
7/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko syynä sittenkin se, että olet kyllästynyt kumppaniisi seksimielessä?

Jostain luin artikkelin, jossa väitettiin, että nimenomaan nainen tarvitsee vaihtuvia seksikumppaneja virittyäkseen ja kiinnostuakseen seksistä.

Itse olen huomannuut ilmiön myös, valitettavasti. Rakastan miestäbiu tosi paljon mutta: hän ei kiihota, vieraat miehet tanssilattioilla kylläkin. En ole pettänyt, mutta ilmiölle en mahda mitään, heti alkaa tuntua tosi voimakkaasti alapäässä, jos erehdyn baarissa juttelemaan ja tanssimaan jonkun vieraan hyvännäköisen miehen kanssa.  :(

Vierailija
8/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat miniseksuaaleja. Ei mitään uutta.

Vierailija
9/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia toimintaa,ei syytä huoleen

Vierailija
10/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehiä arvostellaan siitä, että olevat munansa vietävissä. Näköjään yhtä vehkeensä vietävissä ovat naisetkin.

Vierailija
11/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehiä arvostellaan siitä, että olevat munansa vietävissä. Näköjään yhtä vehkeensä vietävissä ovat naisetkin.

Mä kyllä väitän, että vaikka vehkeet sanoisi mitä, niin nainen harvemmin pettää kuin mies. Naisilla on paljon kovemmat sosiaaliset paineet eli ympäristön paheksunta ja muutenkin yleensä tiukempi kontrolli ja kolkuttava omatunto kuin miehillä.

Vierailija
12/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiinnosta minuakaan kusivehkeiden yhteen hinkkaaminen. Orgasmikin hoituu parhaiten yksinään.

Vierailija
13/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v nainen, saman miehen kanssa yli 30v ja edelleen tuntuu hyvältä. Onko sulla pieniä lapsia, työkiireitä, nukuttu liian vähän tai jotain muuta...?

Vierailija
14/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mullakin noin 10v sitten. Olin naimisissa lasten isän kanssa ja hän mun ensimmäinen ja ainoa rakastaja. Hautauduin lasten kanssa vuosiksi kotiin. Tuntui että enhän edes osaa mitään eikä tuntunut tärkeältä. Elämä vei kuitenkin eteenpäin ja löysin huipputyypin (muutama onnetonta yhden yön juttua välissä - ei oo mun juttu) jonka kanssa nyt muutama vuosi eikä kyllästytä.

Eli kyllä se on kenen kanssa sitä oikein hommailee.

Viiskymppisiä ollaan. Ja ihan perustekemistä ilman lääkeaineita, leluja tai liukasteita eikä ole kakkostakaan tarvinnut erityisesti alkaa suojelemaan koska se on noitten homomiesten hommaa, ei millään pahalla, perusheterolle ei tule edes mieleen moinen. Lapsia synnyttänyt kolme, miehen varustus normaali ja useamman kerran viikossa. Vähän riippuu onko nuorisoa kotona, häiritsemässä 😉

Parasta on tässäkin yhdessä tekeminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan