Epäilen miestäni pettämisestä
Odotan tällä hetkellä toista lastamme. Mies lähti auttamaan kaveriaan muutossa, ajattelin, että siivoilen sillä välin vähän paikkoja. Löysin laukusta kortsupaketin, josta oli käytetty 7 kortsua. Tiedän, että me ei olla käytetty niitä. Todisteet lienee päivänselvät. En ole soittanut miehelleni, ajattelin, että odotan kun hän tulee kotiin.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Onko muita merkkejä?
Ei mitään muita, en olisi miehestä edes uskonut. Toivon niin, että olisin väärässä, mutta mitään muuta järkevää selistystä en tuolle keksi.
Jos se on tehnyt tai aikoo tehdä tällaisen hauskan tempun siellä muuttotalkoissa ja on harjoitellut jo etukäteen. Ei kaikki kondomit ole pettämistä tai seksiharjoittamista varten :P
Joskus miehet nyt vaan on leikkisiä poikia, vaikka useimmiten niin tapahtuu seksikkään misun tykönä.
onhan se hyvä että miehesi on vastuullinen ja käyttää ehkäisyä. voit olla onnellinen, kun mies vasmistaa ettei lapsillenne tule aviottomia sisarpuolia.
Vierailija kirjoitti:
Mut mitä jos paljastuu pettäjäksi. Laitatko käveleen?
Tottakai laitan, eihän mulla ole muuta vaihtoehtoa, pettäjämiehen kanssa en ikinä vois olla. En vaan haluis millään uskoo tätä.
Ap
Keskustele miehen kanssa ja jos sanoo että ei petä, niin mieti voiko siihen luottaa. Jos ei voi luottaa toisen sanaan tai jos jo tuossa vaiheessa ottaa asenteen että Varmasti On Pettänyt En Voi Uskoa Tätä Voi Kamalaa, niin ei ole kyllä kaikki kohdallaan parisuhteessa.
Voitko sä voittaa tällä niinku mitään muuta ku eron?
Siisoikeesti kirjoitti:
Keskustele miehen kanssa ja jos sanoo että ei petä, niin mieti voiko siihen luottaa. Jos ei voi luottaa toisen sanaan tai jos jo tuossa vaiheessa ottaa asenteen että Varmasti On Pettänyt En Voi Uskoa Tätä Voi Kamalaa, niin ei ole kyllä kaikki kohdallaan parisuhteessa.
Voitko sä voittaa tällä niinku mitään muuta ku eron?
Voitto mulle tässä tapauksessa ois se, että olisin väärässä, toivon sitä oikeesti niin paljon. Erota en todellakaan haluis, mutta jos mies tosiaan on pettänyt niin eihän siinä sitten vaihtoehtoja ole.
Ajattelin, että kun mies tulee kotiin, näytän sille kortsupakettia ja sanon tietäväni ettei me olla käytetty niitä, kysyn miks se ei oo kertonu mulle ja miks ees ylipäätään on mun kanssa. Katson miten mies reagoi, siitäkin voi jo päätellä aika paljon. En oikeen keksi parempaakaan keinoa.
Jos tivaan samantien jo ovelta tyyliin: " Ooks sä pettäny mua", vastauksena on ehdoton kieltäminen ja loppuillan juupas eipäs saikkaus.
Ap
Vakoile. Tai ulkoista yksityisetsivälle. Katso vartiointiliikkeiden sivuilta. Miinus: maksaa, plussa: varmuus.
Yleensä vaimon epäilyt ovat,valitettavasti,osoittautuneet oikeiksi. Kortonkipakkaus,avattunakaan,ei vielä ole kuin aihetodiste,käytöstä ei tietoa. Ehkä harjoitellut,tehnyt vesipalloja...
Tarkkaile tilannetta ja harkitse ennen kuin toimit. Petturia ei pidä sietää,mutta syytöntä ei pidä rankaista
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että kun mies tulee kotiin, näytän sille kortsupakettia ja sanon tietäväni ettei me olla käytetty niitä, kysyn miks se ei oo kertonu mulle ja miks ees ylipäätään on mun kanssa. Katson miten mies reagoi, siitäkin voi jo päätellä aika paljon. En oikeen keksi parempaakaan keinoa.
Ap
"No tosi asiassa en mä sun kanssasi ees halua olla, ala pakkaamaan"
Jos miehesi on pettänyt sinua kun sinä olet ollut raskaana hänelle, niin heti ulos. Ei ole olemassa mitään tekosyytä hänen toiminnalleen. Ei mitään!
Kerran yksi kundi liimautui viereen ravintolassa ja vonkasi itsensä samaan taksiin, joten otin hänet kotiin. Siellä hän sitten kertoi että hänen vaimonsa on paraikaa synnyttämässä?!?!?
Sain megaraivarit, soitin taksin ja haukuin hänet maanrakoon. Onneksi ei ehtinyt tapahtua mitään. Mutta olin aivan raivona kundille ja sataprosenttisesti hänen vaimonsa puolella!
Jos mies on saattanut naisen raskaaksi on hänen velvollisuutensa pysyä naisen ja lapsen tukena koko raskauden ajan - tai jättää nainen ennenkuin hän pettää.
Tässä on myös kyseessä syntymätön lapsenne. Voimia xxx
Nyt ymmärsit tilanteen väärin.
Sinulla ei edes ole miestä. Tämä kadonnut mies on oikeasti uninalle joka putosi lattialle ja kieri sängyn alle.
Mieti onko mitään selitystä kumeille jonka uskoisit ja voisitte jatkaa yhdessä. Jos se tuntuu mahdolliselta älä kerro löydöstä. Laita kumit paikalleen ja ole normaalisti. Tarkkaile tilannetta ja jos löytyy uusia syitä epäilykseen kysy vasta sitten mieheltä.
Yhdet kartongit on helppo selittää vitsiksi tai muuksi jonka jälkeen mies on vain entistä varovaisempi. Jollet halua pistää suhdetta jo nyt heti poikki toimi näin. Jos mitään muuta aihetta epäilyyn ei koskaan ilmene voit joko luottaa mieheesi tai kysyä niistä kortsuista sitten. Onko mitään mahdollisuutta että kumit olisivat ajalta ennen sinua tai ajalta jolloin käytitte kumeja, katsoitko päiväykset?
Itse en uskoisi seliityksiä mutta voisin ehkä antaa anteeksi jos pettäjän toimintaan löytyisi joku looginen ja ymmärrettävä selitys ja käytös vakuuttaisi. Toki silloin en kertoisi löydöstä vaan odottaisin että tunnustaa itse, silloin voisin antaa anteeksi. Kiinnijäämisen aiheuttama katumus ei johdu teosta vaan narahduksesta itsestään.
Toki jos olisin samassa tilanteessa kuin AP en varmaan kykenisi esittämään mitään vaan kysyisin suoraan mieheltä miksi sillä on niitä kumeja. En usko että pysyisin olemaan normaalisti jos olisin AP
Vierailija kirjoitti:
Mieti onko mitään selitystä kumeille jonka uskoisit ja voisitte jatkaa yhdessä. Jos se tuntuu mahdolliselta älä kerro löydöstä. Laita kumit paikalleen ja ole normaalisti. Tarkkaile tilannetta ja jos löytyy uusia syitä epäilykseen kysy vasta sitten mieheltä.
Yhdet kartongit on helppo selittää vitsiksi tai muuksi jonka jälkeen mies on vain entistä varovaisempi. Jollet halua pistää suhdetta jo nyt heti poikki toimi näin. Jos mitään muuta aihetta epäilyyn ei koskaan ilmene voit joko luottaa mieheesi tai kysyä niistä kortsuista sitten. Onko mitään mahdollisuutta että kumit olisivat ajalta ennen sinua tai ajalta jolloin käytitte kumeja, katsoitko päiväykset?
Itse en uskoisi seliityksiä mutta voisin ehkä antaa anteeksi jos pettäjän toimintaan löytyisi joku looginen ja ymmärrettävä selitys ja käytös vakuuttaisi. Toki silloin en kertoisi löydöstä vaan odottaisin että tunnustaa itse, silloin voisin antaa anteeksi. Kiinnijäämisen aiheuttama katumus ei johdu teosta vaan narahduksesta itsestään.
Toki jos olisin samassa tilanteessa kuin AP en varmaan kykenisi esittämään mitään vaan kysyisin suoraan mieheltä miksi sillä on niitä kumeja. En usko että pysyisin olemaan normaalisti jos olisin AP
Niin, en mäkään pysty esittään ja olemaan vaan normaalisti. Käytettiin kyllä kortsuja ennen kuin tulin raskaaksi, mutta muistan ihan selvästi, että siihen pakettiin jäi 8, nyt niitä oli jäljellä enää 3, joten ihmettelen mihin ne 5 muuta on voinut kadota. Kunpa tähän vaan löytyisi jokin looginen selitys, mutta yhtäkään sellaista ei tule kyllä mieleen.
Ap
Ap päätti vähän siivoilla paikkoja ja tuli puolivahingossa penkoneeksi toisen ihmisen laukun sisällön :D
Vierailija kirjoitti:
Ap päätti vähän siivoilla paikkoja ja tuli puolivahingossa penkoneeksi toisen ihmisen laukun sisällön :D
:D Ei kun eteisen kaapit ajattelin siivota kun ovat täynnä kaiken maailman roinaa. Vedin alas yhdeltä alahyllyltä miehen laukun, joka olikin ihan hullun painava. Mietin et mitähän tiiliskiviä se siellä kantaa ja avasin vetoketjun niin siinä päällimmäisenähän ne kortsut kellisteli. Muuten laukussa näytti olevan johtoja, pelejä yms. roinaa.
Ap
1/5