Haluaisin niin antaa naiselle suuseksiä
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Hyi v****u! Se maistuu likaisilta kolikoilta.. aivan karseeta.
M25
Niin sun äidilläs maistuu, meillä muilla ei... ;)
Vierailija kirjoitti:
M25
Olen eri mieltä. Naisen pillun nuoleminen on niin kiihottavaa. Haluaisin antaa vastavuoroisesti samanlaista nautintoa kuin mitä nainen antaa minulle.
Mutta nykyinen tyttöystävä ei halua, exäni piti siitä sen sijaan todella paljon. En tiedä mitä tekisin, haluaisin harrastaa jälleen intohimoista seksiä jossa huomioitaisiin molempien osapuolten tarpeet, mutta ei sitten :/
Laita toi sun Tinder - profiiliin, niin eiköhän jonkun pihtaajamiehen nainen pian löydy sun kämpiltä... Meinaan moni mies ei halua antaa suuseksiä naiselle, vaikka itselle kelpaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Laita toi sun Tinder - profiiliin, niin eiköhän jonkun pihtaajamiehen nainen pian löydy sun kämpiltä... Meinaan moni mies ei halua antaa suuseksiä naiselle, vaikka itselle kelpaa kyllä.
Minulla ei ole Tinder-profiilia eikä edes FB-tiliä jolla kirjautua sinne, ja kuten äsken jo sanoin (kirjoitin siis tuon yhden aiemman viestin) nykyinen tyttöystäväni ei nauti suuseksin saamisesta ollenkaan toisin kuin exäni, joka piti siitä todella paljon.
Minusta ainakin on ihan selvää, että jos saan suuseksiä, annan sitä vastavuoroisesti myös naiselle.
AP
Nyyh. Miksi et ole minun mies. Pitäisiköhän parisuhteet irrottaa seksistä? Niin paljon hyödytöntä kärsimystä, kun halut eivät kohtaa.
M25