Sain justiinsa viestin että ole perinyt 10 miljoonaa
Kommentit (17)
joku nigerialainen prinssikö on muistanut sinua perinnöllä?
:D :D Sepä kiva :D :D
Nigerialaisprinssi odottaa!
Varaa nyt kuitenkin muutama kymppitonni ensin järjestelykuluihin ja sitten jippii tuhlaamaan!
Oli varmaan kaukainen täti jostain ugandasta ja saat perinnön heti kun olet vain maksanut 500€ tilinkäyttö maksuja. Lucky you!
Ihanaa kun valtio saa 3miljoonaa perintöverotuloja. Jos vaikka yksi sairaanhoitaja lisää jonnekin saataisiin palkattua
Onnea Vaasa! Voit perustaa uuden Dressmanin sinne
Sama täällä. Harmi, että on jotain ongelmia paikallisten viranomaisten kanssa ja pitäisi maksaa 1700 e testamentin oikeellisuuden todistamisesta. Ihan muodollinen maksu, keskiviikkona rahat on jo omalla pankkitilillä. Annoin nigerialaiselle lakimiehelle käyttäjätunnuksen ja salasanan, että saa rahat siirrettyä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun valtio saa 3miljoonaa perintöverotuloja. Jos vaikka yksi sairaanhoitaja lisää jonnekin saataisiin palkattua
Perintövero on epäoikeudenmukaisin verotuksen muoto ja siksi siitä on luovuttu sivistysvaltioissa, kuten Ruotsissa.
Kovin vähän perit. Oon minäkin taannoin perinyt 20 000 000€. Kummasti niissä vaan tuntuu olevan kaikenlaisia käsittely- ja toimitusmaksuja. Ooon vaan odottanut ja odottanut että koska ne rahat tulee tilille. Ei kai auta kuin kärvistellä, että se Nigerialaisasianajaja saa paperityöt tehtyä. Mutta on mennyt aika hankalaksi kun en ole suostunut maksamaan euroakaan niistä vaan oon aina neuvonut että ottaa nyt vaan siitä tulevasta perinnöstä tai maksan sitten ruhtinaallisesti kulut kun rahat ovat tilillä. Mutta kuulemma hankaloittaa asiaa valtavasti. No, odotellaan ...
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Harmi, että on jotain ongelmia paikallisten viranomaisten kanssa ja pitäisi maksaa 1700 e testamentin oikeellisuuden todistamisesta. Ihan muodollinen maksu, keskiviikkona rahat on jo omalla pankkitilillä. Annoin nigerialaiselle lakimiehelle käyttäjätunnuksen ja salasanan, että saa rahat siirrettyä.
Siis hoitaako ne kaiken puolestasi ?
Ap
Aprillipäivä on vasta 1.4. ei 18.3.
Kyllä tuollaisen etukäteen luulisi tietävän.
Iso perintö kyllä. Harva tuollaista saa. Tunnen vain yhden -- sai 13 milj. lapsettomalta sukulaiseltaan. Hänetkin vain työympyröistä,
Yhdelle tutulle tuli täytenä yllätyksenä puoli milliä. Tiesi kyllä olevansa perimysjärjestyksessä saaja, mutta oletti omaisuuden yhtä nollaa pienemmäksi.
Oli lentää persiilleen. Täytyy sanoa, että minua pisti pieni kateuden peikko silloin. Oli nimittäin läheinen kaveri.
Minäkin olen miljoonan euron beibe. Uskomaton menestystarina. Pakko uskoa, kun lehdessäkin niin kirjoitetaan.
Puuttuuko otsikosta "en" vai yksi "n" vain? Oliko viesti alunperin tuollainen? Et kai vain ole ehtinyt haukkua pomoasi ja ottaa lopareita?
Tuommoset asiat hoidetaan puheluilla, ei viesteillä.
Kyl se loppuviikkoo hiukan jeesaisi.