Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni luuli saaneensa minut kiinni pettämisestä

Vierailija
18.03.2017 |

Meinasin läkähtyä nauruun, kun mies tuli naama vakavana kysymään minulta, kuka on Matti Sotka. En ensin yhtään tajunnut, mitä mies vouhkasi, mutta sitten hän kertoi nähneensä googlen hakuhistoriassa kyseisen miehen nimen. Siinä vaiheessa räjähdin nauramaan, koska olin kylläkin vain koittanut googleletta Sotkan mattovalikoimaa. :D
Tästä saatiin hyvät naurut!
Muita vastaavia kokemuksia? :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei taideta ihan terveitä olla. Kumpikaan.

Vierailija
2/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei taideta ihan terveitä olla. Kumpikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita vastaavia kokemuksia? :D

No ei kyllä ole.

Vierailija
4/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska :D onneksi meni huumorin puolelle, monella mustasukkaisemmalla tyypillä olisi saattanut sun selitys jäädä uskomatta.

Vierailija
5/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin googletin Ryan Goslingin, ja mies heti epäili, että petän sitä Ryanin kanssa.

Vierailija
6/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mäkin googletin Ryan Goslingin, ja mies heti epäili, että petän sitä Ryanin kanssa.

No varmasti oisit pettänyt jos tilaisuus ois tullut.

Vierailija
7/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli suhteen alkuvaiheessa aika mustasukkainen ja tajusi tämän kyllä itsekin. Hänellä on ollut useampiakin pettäviä tyttöystäviä menneisyydessä, minä taas olen sellainen etten voisi kuvitellakaan sellaista tilannetta että pettäisin. Kuitenkin, alussa välillä tuli eteen älyttömiä tilanteita. Esimerkiksi hän tuli käymään luonani. Tiskipöydälläni oli kaksi pilliä ja mies kysyi kylmän rauhallisena että miksi. Minä selitin että olin ottanut pillin kaapista, kaikki pillit ryöpsähtivät yhtäaikaa siihen pöydälle ja sen takia siihen oli unohtunut yksi käyttämätön (ja toista olin siis käyttänyt). Hän sanoi että oli heti ajatellut että täällä on joku toinen mies ollut käymässä. Silloin kyllä nauroin kippurassa, että toinen on oikein mustasukkainen PILLIN takia.

Että ei mekään ihan terveitä taideta olla, vaikka nykyään mies onkin päässyt yli mustasukkaisuudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan