Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä lopetan kuntoilun kun paino vaan nousee :-(

Vierailija
21.03.2006 |

Olen nyt kuntoillut kolmisen viikkoa, ja samalla katsonut syömisiäkin todella tarkkaan, ja eikös paino ole noussut 1,5 kg :-(. Ja ei, läski ei tosiaankaan ole muuttunut lihakseksi, eihän se näin nopeasti tapahdu, ja onhan mulla silmät päässä. Silloin kun en katsonut niin tarkkaan syömisiä, enkä juuri kuntoillut, pystyin käytännössä syömään mitä vaan painon nousematta. Nyt taas, vähänkin jos herkuttelen, niin eikös paino jo nouse samantien!! En ole ylipainoinen, vaan haluaisin kesäksi muutaman kilon pois, mutta tätä menoa kohta olen ylipainoinen!! Eli, pakko varmaan tuo kuntoilu jättää, ellen halua paisua ihan muodottomaksi!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi johtua?

Vierailija
2/10 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aika on suoraansanottuna kuin hyttysen paska itämeressä! Ei siinä ajassa mitään tapahdu. Elimistö reagoi kuntoiluun omalla tavallaan. Ihan normaalia. Odota nyt hyvänen aika jonkun aikaa. Ei kukaan ole fitness kunnossa 3viikon päästä. Maltti on valttia. Tuskin LIHOT kuntoilemalla jos syöt oikein. Odota vaan. Kyl sut palkitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa kokeeksi avuksesi mittanauha, ja mittaa kerran kuussa vyötärö, lantio, hauis ja reisi. Näyttää paljon paremmin tulokset.

Lisäksi jos juot päivässä 2-3 litraa vettä, niin se saattaa poistaa ylimääräistä turvotusta.

Älä toki painonnousun takia lopeta kuntoilua :) Jos olo on turpea, vähennä valkoisen leivän/pastan ja sokerin syöntiä, ja ota ruokavalioon enemmän kasviksia.

Vierailija
4/10 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä olo tosiaan vaan tunnu turvonneelta, vaan ilmaa on ihan oikeasti kamalasti!! En syö juurikaan vaaleaa leipää, en pastaa, en muitakaan " huonoja" hiilareita, ruisleipää syön kyllä, mutta sitä olen aina syönyt. Rasvatonta jugurttia syön, lisäksi paljon kasviksia, yhden aterian päivässä olen joskus korvannut nutriletilla. En tajua?

Vierailija
5/10 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin painonpudotuksen alkuvaiheessa paino hieman saattaa aluksi nousta, mutta lähtee sitten ennenpitkää laskuun. Varmaan itsestäsikin tuntuisi hassulta lopettaa liikunta, jotta et lihoisi? ;) Eli ei se ihan noin yksioikoista ole.

Vierailija
6/10 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran viikossa uimassa 30 min. Eli yhteensä kuntoilen 5-6 päivänä viikossa. Ja tosiaan uskon, että vaikka ottaisin mittanauhan esille, niin näyttäisi samaa, miksi muuten farkut kiristävät??

Vierailija
7/10 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ekassa viestissäsi sanoit tarkkailleesi syömisiäsi, eli uskotaan, että liian suuri kalorimäärä ei ole syy.

Otapa 0,5l vesipullo viereesi, ja pidä huoli, että täytät sen päivässä vähintään 5 kertaa. Lisäksi ota tavaksi sellainen, että käyt vaa' alla VAIN KERRAN VIIKOSSA, esim. maanantai-aamuna, ja heti aamupissan jälkeen. Seuraa tuota kilokehitystä, äläkä päivittäistä. Kyllä niitä tuloksia alkaa tulla tuolla liikuntamäärällä, erityisesti jos et ennen ole liikkunut juurikaan (?).

Älä luovuta vielä, katso tilannetta vaikkapa kuukausi. Veikkaan, että silloin kilot ovat laskusuunnassa.

Vierailija
8/10 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä juon liian vähän, sen myönnän. Tekisiköhän se tän turvottavan olon?

Vierailija
9/10 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilon.

Vierailija
10/10 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloittaa kuntoilun niin ensin lihoo, sillä läski ei vielä ole kadonnut mihinkään mutta lihasta on tullut lisää.

Kyllä se paino siitä alkaa tippumaan ja läski katoaa kunhan vaan jaksat kuntoilla jatkossakin etkä sorru ylensyöntiin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi