Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

luotettava, turvallinen ja anonyymi sähköposti

Vierailija
17.03.2017 |

hei! kertokaahan viisaammat mihin minun kannattaisi perustaa sähköpostitili jossa on tietoturva kunnossa, voin olla varma siitä että pysyn anonyyminä ja joka olisi mahdollisimman helppokäyttöinen. olen todella tumpelo näissä asioissa. kiitos jos joku viitsii valistaa minua

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protonmail

Vierailija
2/13 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kuullutkaan. muita? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään sähköposti ei yksin ole luotettava, turvallinen ja anonyymi. Sinun pitää itse huolehtia anonyymiydestasi olemalla paljastamatta oikeaa henkilöllisyyttäsi. Lisäksi sinun on itse salattava viestisi. Se pitää toki huolehtia, että ko. sähköpostissa salaaminen on mahdollista, eli salaustuki löytyy. Mutta saapa sellainen palvelu sitten itsellesi anonyymisti. Onnistunee, jos voi maksaa bitcoineilla.

Vierailija
4/13 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aio paljastaa henkilöllisyyttäni niin onko sama minkä otan? hotmail?

Vierailija
5/13 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole anonyymi, ellet käytä esim. Tor Browseria.

Sähköposti on siitä huono, että se ei ole päästä päähän salattu kuten esim. Signal ja WhatsApp, ja pgp:tä nyt ei paljon kukaan käytä.  Ja pgp:n kanssa metadataa jää aika paljon.

Mutta jos olet varma, että juuri sähköpostia haluat käyttää viestittelyyn, niin onnea...

Vierailija
6/13 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

protonmail.com

Vierailija
7/13 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sähköpostipalvelin, mutta toisaalta siitä ei ole hyötyä, jos tällaisia pitää kysyä.

Vierailija
8/13 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseuraako varattuna etsit? Mikään ei ole turvallista silloin. Jäljet johtaa sylttytehtaalle.

Vierailija
9/13 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tor browser, signal. ei sano mitään. täytynee luovuttaa. kiitos kuitenkin

Vierailija
10/13 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin mäkin anonyymiä sähköpostia, mutta vaihtoehdot kuulostaa vähäisiltä. Käyttötarkoitus olisi lähinnä sähköpostiosoite, jota voisin käyttää mm. keskustelupalstoille kirjautumisessa tms., eli ei niinkään itse viestien lähettämisosoitteena. Keskustelupalstojen turvallisuuskäytännöt kun ovat mitä ovat, joten jos joku lukee viestejä tai kaappaa salasanat & käyttäjätunnukset, niin ei olisi ainakaan suoraan omaan henkilöllisyyteen ja varsinaiseen sähköpostiosoitteeseeni yhdistettävissä.

Onko vastaus siis se, että perustaa esim. gmail-tilin tai microsoft-tilin keksityllä henkilöllisyydellä?

Vierailija
11/13 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin mäkin anonyymiä sähköpostia, mutta vaihtoehdot kuulostaa vähäisiltä. Käyttötarkoitus olisi lähinnä sähköpostiosoite, jota voisin käyttää mm. keskustelupalstoille kirjautumisessa tms., eli ei niinkään itse viestien lähettämisosoitteena. Keskustelupalstojen turvallisuuskäytännöt kun ovat mitä ovat, joten jos joku lukee viestejä tai kaappaa salasanat & käyttäjätunnukset, niin ei olisi ainakaan suoraan omaan henkilöllisyyteen ja varsinaiseen sähköpostiosoitteeseeni yhdistettävissä.

Onko vastaus siis se, että perustaa esim. gmail-tilin tai microsoft-tilin keksityllä henkilöllisyydellä?

Jos tarkoitat ertakäyttösähköpostia, niin guerrillamail toimii siinä tarkoituksessa oikein hyvin. Laita vaikka VPN päälle tai käytä tor-selaimella, niin pysyt varmasti anonyyminä. Tässä sähköpostissa on vain sellainen ominaisuus, että viestit poistuvat automaattisesti lyhyellä aikavälillä, olikohan 15 minuuttia, eli tsekkaa aktiivisesti, jos rekisteröidyt johonkin. Sen jälkeen voit unohtaa koko sähköpostiosoitteen, jos se on sattumanvarainen osoite.

12/13 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elä ainakaan Googlen palveluihin luota. Esim.. Luukku täysin suomalainen palvelu on teitoturvaltaan paljon parempi kuin gmail. Jopa eräs sukulainen joka työskentelee it alalla ja on yli tarkka tietoturvan suhteen sanoo että luukku on turvallisin ilmainen palvelu 👍 ja ei siis työskentele tuolla.

Vierailija
13/13 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemärin avaus

Avaamme tarpeisiinne sopivalla aikataululla tukkeutuneet viemärit, WC-istuimet, lavuaarit, lattiakaivot, pohja- ja pihalinjat. Palvelemme Teitä seuraavissa lääneissä: Uusimaa, Pirkanmaa ja Varsinais-Suomi, sekä seuraavilla paikkakunnilla: Helsinki, Espoo, Vantaa, Tampere ja Turku alueet seutukuntineen.

https://www.prosessipuhdistus.fi/viemarin-avaus    tel:+358503484222