Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmannen aallon feministi, minkälaiselle huumorille naurat?

Vierailija
17.03.2017 |

Voitko laittaa esimerkkejä? Ei mitään heittoja tilannekomiikasta.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli palstaan lyhyin ketju.

Vierailija
2/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen feministi on selkeäsanaisen savolaisen ja työhullun romanin paras kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi vain koska minua kiusattin ulkonäköni takia. Nyt kostan kaikille feminismin avulla koska feminismiin voi kääriä vihan miehiä sekä naisia kohtaan. Naisia vihaan eniten, samalla voivotellen heidän esineellistämistä. En vain ymmärrä että oikeasti kauniit naiset voivat olla onnellisia vaan ajattelen että he ovat uhreja. Tälläinen karvakainaloinen rumilus kun olen enkä meikkaa. Kun ihmiset kysyvät miksi näytän tältä vastaan: " Olen feministi, minulla on oikeus näyttää rekkamieheltä ja olla peseytymättä ja ajelematta karvojani" Kuulen aika usein vastaukseksi että "Aijaa, itse ajelen karvani ihan mukavuussyistä. Tiedän monia miehiäkin jotka niin tekevä"

En usko sanaakaan vaan kasvatan entistä vihaisemmat karvat ja peseydyn vain puolen vuoden välein ja silloinkin miesten pesuaineella - koska voin! Hähää! Haukun kauniita naisia minkä kerkeän, mutta naamioin sen sääliksi. Lesborakastajanikin näyttää enemmän mieheltä. Itseasiassa enemmän kuin exmieheni. Miksiköhän olen lesbo jos haluan naisystäväni näyttävän mieheltä? Luulisi että rakastaisin naisia naiseuden takia. EI!! Kauniit naisen näköiset naisethan minua kiusasivat.

Vierailija
4/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierutyynylle Valerie Solanas -jankkaajan tuolilla.

Vierailija
5/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaltaisille, joilla ei oo mitään tajua mistään.

Vierailija
7/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiirille, parodialle, anarkistiselle huumorille,  antihuumorille, slapstickille, kaskuille, sanaleikeille, spontaanille huumorille ym. arjen komiikalle. :)

Vierailija
8/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satiirille, parodialle, anarkistiselle huumorille,  antihuumorille, slapstickille, kaskuille, sanaleikeille, spontaanille huumorille ym. arjen komiikalle. :)

Esimerkkien laittamien ei ole kiellettyä.

Vierailija
9/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten feminismi liittyy huumorintajuun? Vitsejä on muunkinlaisia kuin sukupuoleen liittyviä.

Vierailija
10/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten feministinaiset vaihtavat hehkulampun?  Odttavat, että mies vaihtaa ja sitten arvostelevat kuinka väärin se tehtiin ja, että tuli liian kalliiksi.

Vierailija
11/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten feminismi liittyy huumorintajuun? Vitsejä on muunkinlaisia kuin sukupuoleen liittyviä.

Totta kai liittyy ja totta kai on. 

Vierailija
12/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro miten liittyy.

Vierailija
13/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro miten liittyy.

Feminismi+huumori. Siinä.

Vierailija
14/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalle huumorille.

Vierailija
15/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro miten liittyy.

Eli mitään järkevää perustelua ei ole. En kyllä sitä uskonutkaan. 

Vierailija
16/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten genitaalien potkiminen on suurinta hupia.

T: Itsenäinen, vahva feministinainen

Miehethän noita isku munille -"vitsejä" viljelevät kaikkein eniten. Katso muutama huono komedia ja tarkista käsikirjoittajat niin tajuat.

Vierailija
17/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit kopistellaan alas vallasta kuin tyhjät pähkinät puusta.

Vierailija
18/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuinen feministi on selkeäsanaisen savolaisen ja työhullun romanin paras kaveri.

Olen feministi ja musta tää oli ihan hauska juttu. Monet jutut riippuu niin paljon siitä missä yhteydessä ja kuka sanoo. Jos ton jutun esimerkiksi sanoo feministi tai romani niin se on itseironinen ja hauska. Sitä voi kuitenkin käyttää myös pilkkaamisena tai kiusaamisena. Huumori on monimutkainen juttu, ja yleensä hauskat jutut ei ole niin hauskoja selittettynä myöhemmin.

Viimeks tänään mua huvitti esimerkiksi Yle X:n video mitä jos whatsapp olisi oikeata elämää. Tai vastaan tullut koira, joka näytti ylpeältä itsestään kun oli ripuloinut pitkin katua ja omistaja joutui noloa pyyhkimään sen takapuolta ja katua. Nauran aina monille asioille, tosi vaikea alkaa kuvailemaan. Kuvaileppa itse!

Ja noi kommentoijat jotka jaksaa esittää jotain ihmisvihaaja-"feministiä", hohhoijaa :D.

Vierailija
19/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro miten liittyy.

Eli mitään järkevää perustelua ei ole. En kyllä sitä uskonutkaan. 

En usko että uskot mistään tai kenestäkään mitään hyvää, itsesi mukaan lukien. Sellainen on kolmannen aallon huumorintajuton feministi.

Vierailija
20/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit: te ette pysty voittamaan. Aatteenne on laskusuunnassa naisten parissa kaikissa länsimaissa.