join eilen epähuomiossa 2 ploa viiniä ja tänään vasta piti ottaa..
Hiukan oli hutera olo aamulla ja kun katsoin keittiön kaappiin niin syykin selvisi: 2 tyhjää vinkkupulloa näköjäns menny. Muistan että katoin leffaa ja siemailin punkkua. Se maistui niin että eka mainoskatkoon mennessä oli puoli pulloa juotu.
Nyt alkaa vasta viikonloppu ja mulla jo aloittaessa vähän kamiina. Kävin kuitenkin kävelyllä ja alkossa. Kyllä se siitä sitten varmaan.
T. Nainen 54vee, akateeminen virkamies. 168cm ja 80kg.
Heikin keikun vaan kaikille näissä samoissa merkeissä. Turha nimittäin kenenkään jeesustella: Palstan pisimmät ketjut on viikonloppuisin "mitä lasissa"-ketjut joissa kaikilla alkoholia ja osalla vielä jointti kädessään.
Kommentit (14)
Hups sellaista sattuu :D
Ainoastaan pakko huomauttaa, että alkoholistien mielestä aina "kaikki juo" "naapuritkin kännissä"
..... oon huomannut.
Onko 2 kokonaista pulloa sulle määrä jonka vedät"epähuomiossa".? Eipä ihme että paino on tota luokkaa. Kyllähän siinä tolekin kasvaa kun ahkerasti treenaa.
Miten akateemisuus taas liittyy tähän?
No, sattuu sitä paremmissakin piireissä. Älä huoli.
Vahinkoja sattuu. Itsellä se yleensä jää yhteen pulloon. Tykkään pitää kaapissa varapulloja koska on se ikävää jos tuntuu että loppuu kesken.
Panin vahingossa eilen naapurin äijän kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Onhan se fiininpää, kun akateeminen vetää epähuomiossa perseet. Siivooja Ritu vetää ne tarkotuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se fiininpää, kun akateeminen vetää epähuomiossa perseet. Siivooja Ritu vetää ne tarkotuksella.
Tai sitten ennakoi koska täällä velloo se ap viha. Joku olisi kuitenkin tullut haukkumaan sossupummi alkoholistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan oli hutera olo aamulla ja kun katsoin keittiön kaappiin niin syykin selvisi: 2 tyhjää vinkkupulloa näköjäns menny. Muistan että katoin leffaa ja siemailin punkkua. Se maistui niin että eka mainoskatkoon mennessä oli puoli pulloa juotu.
Nyt alkaa vasta viikonloppu ja mulla jo aloittaessa vähän kamiina. Kävin kuitenkin kävelyllä ja alkossa. Kyllä se siitä sitten varmaan.
T. Nainen 54vee, akateeminen virkamies. 168cm ja 80kg.
Heikin keikun vaan kaikille näissä samoissa merkeissä. Turha nimittäin kenenkään jeesustella: Palstan pisimmät ketjut on viikonloppuisin "mitä lasissa"-ketjut joissa kaikilla alkoholia ja osalla vielä jointti kädessään.
Miten onnistuu tyhjän vinkkupullon juominen?
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset ovat hienommin kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ennakoi koska täällä velloo se ap viha. Joku olisi kuitenkin tullut haukkumaan sossupummi alkoholistiksi.
Mä luulen, että ap oikein odottaa haukkuja ja moraalisaarnaa:)
Ei tuo nyt niin kovin paljoa ole. Moni oluesta pitävä mies vetää päivän aikana 12-pulloa ollutta kevyesti.
No hauskaa viikonloppua vaan, mä olisin viikon kipeä tuosta määrästa, oon ollu aina "pieni kulutuksinen" eli saan humalan pienestä määrästä.