Painoindeksigallup - Palstan painoindeksijakauma
Kommentit (20)
26,6. Toivon mukaan laskusuunnassa.
26,9, piti erikseen laskuri hakea. Yllätyin siitä kuinka matala olikaan.
Vierailija kirjoitti:
26,9, piti erikseen laskuri hakea. Yllätyin siitä kuinka matala olikaan.
Matala?! :O
No anna nyt iloita, jos olettikin, että ylipainoa olisi rutkasti enemmän.
18,81 oli mulla. Haaveissa on painoa saada lisää ja kuntoiltuakin. Olen laihaläski siis :D
Vierailija kirjoitti:
18,81 oli mulla. Haaveissa on painoa saada lisää ja kuntoiltuakin. Olen laihaläski siis :D
Hyvä sinä olet!
Pitäisi tehdä eri kysely naisille ja miehillä BMI 24 miehellä näyttää ihan eriltä kuin vastaava painoindeksi naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä olet!
Laihaläski viittaa siihen, että rasvan osuus on todella huomattava, vaikka paino olisi täysin normaali. Musta on hienoa, että on havahtunut tilanteeseen ja haluaa tehdä asialle jotain!
Vanha laskuri antoi luvuksi 19.9. Mutta koska olen lyhyt, on se oikeasti 21 (uusi laskuri). Minun ruumiinrakenteellani se tarkoittaa läskiä.
Joo mulla on vähän lihakset kateissa. Ja huonokuntoinenkin olen. Joten tässä olen pikkuhiljaa aloitellut kävelylenkkejä tekemään ja kotijumppaa. Aloitan hiljalleen, ettei tule liian rytinällä kaikki ja innostus säilyy :)
-7
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tehdä eri kysely naisille ja miehillä BMI 24 miehellä näyttää ihan eriltä kuin vastaava painoindeksi naisilla.
Tottahan se on, mutta näkee tästä nyt yleiskuvan painoindekseistä.
Oman kokemuksen mukaan esim. 180cm/76kg mies, joka kuntoilee normaalisti, on hoikka ja vähärasvainen. Saman painoindeksin naisella 160cm/60kg puolestaan on ylimääräistä rasvaa jonkin verran (5kg?).
gainergirl98 (ent N17 135 kg) kirjoitti:
52.63 😊
ihminen * 3 = sinä.
Vierailija kirjoitti:
gainergirl98 (ent N17 135 kg) kirjoitti:
52.63 😊
ihminen * 3 = sinä.
Oot sekasin, lasket bmi 17 alipainosen yheks ihmiseks. Oon enemmänki "normaali"painonen *2, ja ylpee siit, se on mun tavote. Ku aloin lihottaa, bmi oli 37,34 et aika hyvin saanu nostettuu 😊
20 uuden laskurin mukaan (vanhan 20,2).
22,1 tällä hetkellä.