Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä tätä mässäilyäääää

Vierailija
17.03.2017 |

Mikä avuksi? Mun täytyisi laihduttaa mutta en vain kykene. Syön vain entistä enemmän roskaa kun mietinkin laihdutusta. Miten pääsen vauhtiin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mulla sama ongelma. Ei ole tarve laihduttaa, mutta mässyt maistuu ihan liikaa.

Vierailija
2/2 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa syödä jonain päivänä niin, että syöt joka aterialla runsaasti proteiinia. Ateriaksi lasketaan kaikki, mitä laitat suuhusi eli välipalakin on ateria, jossa pitää olla protskua  - se ei siis ole esimerkiksi vain 1 omena. Tai kahvi ja leipä.

Osta kaappiin valmiiksi paljon protskunlähteitä ja pidä varastot täynnä,  pakasta kanaa ja kypsennettyjä kikherneitä (nam!), kokeile mitä voi tehdä vaikka härkäpavuista ja linsseistä. Jos ruoka-annoksessa proteiininlähde on erillisenä, esim. kanafile, syö se aterialla ensin ja sen jälkeen vasta hiilarit. Pidä perunan- ja leivänsyönti vähäisenä. Kuten olet jo varmaan huomannut, niiden syöminen kiihdyttää mässäilynhimoa. 

Kokeile sitä, että ET KOSKAAN syö mitään ilman että miellät sen kokonaiseksi ateriaksi eli aina kun panet jotain suuhusi, siinä on oltava muutakin kuin hiilaria. Ei siis pelkkä omena tai leipä jossa on vain juustosiivu. 

Erittäin tärkeä juttu on huolehtia hivenaineiden saannista. Marjoja tulee syötyä aika vähän, vai mitä? Kokeilepa sisällyttää jokaiseen päivääsi edes 1 dl marjoja, minulla ainakin se tekee ihmeitä makeanhimolle.  Viikunatkin ovat hyviä, mielestäni jopa äkkimakeita. Parasta on kuitenkin se tunne, kun ei ole mitään himoa, joka pitäisi saada vaimennettua. 

Ja sitten se tärkein: älä ajattele laihduttavasi, vaan tavoittele mieluummin tasaista verensokeria ja virkeää oloa. Yksikin vakuuttavasti mennyt päivä oikeilla syömisillä voi ohjata oikeaan suuntaan. Jos makeanhimo johtuu väsymyksestä, pieni liikunta-annos voi auttaa, ja tietty se, että alkaa vaan mennä aikaisemmin nukkumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän