Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä ideaa on pitää tuollaisia polvista revittyjä farkkuja? Nehän on ihan sysirumat ja jotkut maksaa semmosista maltaita.

Vierailija
16.03.2017 |

Siis ihan järkyttävän rumat!!!! Miten tommosista retkuista voi pitää? Ja vielä maksaa jotain tommosista valmiiksi revityistä farkuista??? 😳

https://www.instagram.com/p/BRiTjbthE1z/?taken-by=rosamariaryyti

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muotia. Mäkin ihmettelen kuinka joku viittii pitää legginsejä.

Vierailija
2/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä revityt farkut näyttävät jotenkin köyhiltä. Siltä ettei ole varaa ostaa ehjiä farkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muotia. Mäkin ihmettelen kuinka joku viittii pitää legginsejä.

Ne OLI muotia maailmalla, ehkä ovat taas rantautuneet tänne takapajula-Suomeen tosi myöhässä muuta maailmaa?

Nythän on muotia sellaiset farkut jotka on revitty ja hapsutettu pelkästään lahkeista.

Vierailija
4/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha kateus paistaa :'D

Vierailija
5/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin revityt on jo liikaa, mutta huomenna menen ostamaan farkut missä polvien kohdalla viillot. Ne näyttää super kivalta. N22

Vierailija
6/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä ne on rumat

Viillot ovat tyyllikkäämmät

Vierailija
7/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, sopii rouheaan rokkityyliin 👌 Ja farkut saa lisää käyttöikää, jos tulee polveen reikä, ei haittaa vaan voi rikkoa vähän lisää vielä

Vierailija
8/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs arvasit? En millään osaa itse rikkoa ehjiä farkkuja, joten on pakko saada valmiiksirevityt?

Vierailija
9/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin revityt on jo liikaa, mutta huomenna menen ostamaan farkut missä polvien kohdalla viillot. Ne näyttää super kivalta. N22

Ei vitussa näytä.

Vierailija
10/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen mielestä ne ei oo rumat. Itsekin tykkään mutta valmiiksi rikkinäisiä en ostaisi, ehjät ostan ja saavat kulua, käyttöikä on pitkä. Niin pitkään käytän kun pitävät persiiin sun muut piilossa :) Tällä tyylillä menty jo 20 vuotta. 

Vierailija
11/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään, sopii rouheaan rokkityyliin 👌 Ja farkut saa lisää käyttöikää, jos tulee polveen reikä, ei haittaa vaan voi rikkoa vähän lisää vielä

Mikä vitun rouhea tyyli? 

Vierailija
12/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurataan muodissa muuta maailmaa... Koska muut ovat niin paljon meitä parempia... Vtun suomalaiset...

Vierailija
13/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs arvasit? En millään osaa itse rikkoa ehjiä farkkuja, joten on pakko saada valmiiksirevityt?

Nonoh, elä käsitä tahaltas väärin, muikkelilla on upee vartalo ja nätti kun mikä, et sä muuten noin tuohtunu vois olla toisen tyylistä. :D

Vierailija
14/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitun rouhea tyyli? 

Sellainen sopivasti boheemi ja rento

Vierailija
15/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurataan muodissa muuta maailmaa... Koska muut ovat niin paljon meitä parempia... Vtun suomalaiset...

Ihan...niinkun...muoti...ei...ois.... samanlaista..joka..puolella..maailmaa..lukuunottamatta...jotain....kehitysmaita..yms....

Vierailija
16/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli tyytyväinen, kun noi oli muotia joskus ysärillä. Sain aina kaikki vaatteet polvista rikki, säästy rahaa tuossa muodissa.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi