Mies haluaa lapsen
Eli tilanne on kaikessa yksinkertaisuudessaan tälläinen: Minä 26 v ja mies 29 v. Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta, ei ennestään lapsia eikä olla kihloissa tai naimissa.
Olen aina epäröinyt lasten hankkimista, jotenkin se ei tunnu "omalta" jutulta ja ajatuskin ahdistaa...toki olen kuullostellut itseäni ja välillä ajatellut asiaa että mitäpä jos, mutta lopulta aina todennut että ei. Tämän olen myös ilmoittanut miehelle jo alussa ja mieskin on sanonut vastaavaa.
Nyt sitten tulikin ilmi että mies saattaakin haluta parin vuoden päästä lapsen/lapsia. Mitähän ihmettä tässä voi tehdä? Epäreilua se on molempia kohtaan, jos jompikumpi rupeaa asiassa joustamaan ja se ei todellakaan ole oikein minua tai miestä tai tulevaa lasta kohtaan. Ja tämä on tosi vaikeaa, koska kaikki on vaan jossittelua, voihan minullakin mieli muuttua tai miehellä.
Onko ainut vaihtoehto ero? Kuitenkin rakastamme toisiamme syvästi ja tuntuisi todella vaikealta lopettaa suhde.
Kommentit (2)
Tähän asiaan ei voi muut antaa vastausta. Te yksin ja yhdessä teette päätöksen. Kun päätös on tehty, sen mukaan eletään eikä eletä "mitä jos" -elämää. Eli kaduta lapsia tai niiden puuttumista.
Apuaa... Neuvoja...Anyone?