Tiedättekö sen tunteen kun luulette tulevanne hulluksi
Näitä "kohtauksia" tulee vähintään kerran vuorokaudessa, ihan kamalaa. Saatan olla monta tuntia hulluuden rajamailla, tuijotan vain eteen ja alan esim. piirtämään hulluna omituisa kuvia ja ajatukset vain vilisee ristiin rastiin mutta päälimmäisenä ajatuksena on "mä oon hullu, mä oon tullu hulluksi, oon psykoosissa, apua" ja että "tapa ittes, tapa ittes, kuole, satuta ittees" (en tee tätä kuitenkaan, olen satuttanut itseäni kyllä muuten) ja kamala ahdistus vatsassa ja koko kehossa, mieli painuu aivan alamaihin vaikka olisi sekunti sitten ollut normaali. Levoton olo ja haluaisi vain huutaa ja karata ja kiljua.Ja tuntuu kun ei olisi tässä todellisuudessa, että kaikki ois kuvitelmaa. Mitä heleä tää on?:(
Kommentit (6)
Ai vähintään kerran päivässä tulee ja kestää monta tuntia? Eli sun päivät kuluu tuollaisessa tilassa? Ehkä sä sitten tosiaan olet hullu.
Tiedän hyvin, koska olen sairastanut 10 vuotta elämästäni yleistä ahdistuneisuutta ja paniikkihäiriötä. Mulla paniikkikohtaus ilmeni tyypillisimmin juuri noin, että koin että juuri nyt olen sekoamassa totaalisesti. En esim. uskaltanut lähteä kotoa ulos, koska pelotti että en löytäisi takaisin, tai että hyppäisin sillalta kuolemaan vaikken pohjimmiltani haluaisi, tappaisin jonkun tai jotain sekopäistä.
Vastaus otsikon kysymykseen: En todellakaan tiedä.