Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuohooja tuli. Herranjestas se on musta!

Vierailija
16.03.2017 |

Ihan yltäpäältä noessa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne on. Eikä lähde edes saunassa puhtaaksi, niin meidän nuohooja sano.

Vierailija
2/15 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, taitaa olla aika ammattitaidoton... Meillä käyvä nuohooja ei ole nokinen eikä jätä pahaa siivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se keekoilee tuolla katolla, voi morjens mikä ammatti.

-ap

Vierailija
4/15 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee maanantaina. Kiva. Joudun tyhjäämään kerran vuodessa koko kämpän sen takia, koska tuhkaa on sen 15 min jäljiltä tasainen kerros koko kämpässä, vaikka minkä tekisi. Syytä ei olla löydetty.

Toivon vaan kädet ristissä, että maanantaina ei sada....

Vierailija
5/15 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiää lakanat vaihtoon ennenkuin mies tulee kotiin.

Vierailija
6/15 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno oivallus. Mustasta ihosta on tosiaan hyötyä nuohoojan ammatissa. 

Vierailija
7/15 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Keekoilee katolla? Wtf? Kerrotko vielä oman ammattisi, kotiäiti yrityksessä perhe oy?

Vierailija
8/15 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tulee maanantaina. Kiva. Joudun tyhjäämään kerran vuodessa koko kämpän sen takia, koska tuhkaa on sen 15 min jäljiltä tasainen kerros koko kämpässä, vaikka minkä tekisi. Syytä ei olla löydetty.

Ilmeisesti painovoimainen ilmanvaihto? Jotenkin kyllä vaikuttaisi olevan ilmanvaihto pielessä, jos noin käy.

Koneellisella ilmanvaihdolla on mahdollista lyödä ylipaine asuntoon, niin tuhkat puskevat pihalle.

Vierailija
9/15 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kyllä vahvasti etsimään ammattitaitoisemman nuohoojan...

Vierailija
10/15 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, taitaa olla aika ammattitaidoton... Meillä käyvä nuohooja ei ole nokinen eikä jätä pahaa siivoa.

No mikäs meillä käy? On kyllä ihan musta, mutta ei hänen jäljiltään mikään paha siivo jää. Ja IV-koneella saa puskettua nuohouksessa irtoavan tuhkan taivaalle.

Vierailija
11/15 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Keekoilee katolla? Wtf? Kerrotko vielä oman ammattisi, kotiäiti yrityksessä perhe oy?

Ööööö, nyt en ymmärrä miten mun ammatti liittyy tähän. Mutta en ole kotiäiti. Olen sairaana ja mulla on tylsää..

Mikä sinun ammattisi on?

Vierailija
12/15 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kyllä vahvasti etsimään ammattitaitoisemman nuohoojan...

Käsittääkseni kaikissa kunnissa sitä ei itse noin vaan valita, voin toki olla väärässäkin.

Kesämökkialueellamme ainakin kiertää vain yksi nimetty nuohoaja, kaupunkiasunossani sille ei ole tarvetta.

Vierailija
13/15 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ööööö, nyt en ymmärrä miten mun ammatti liittyy tähän. Mutta en ole kotiäiti. Olen sairaana ja mulla on tylsää..

Mikä sinun ammattisi on?

Jos arvostelet nuohoojan ammattia halveksuen ja hänen työnsä on "katolla keekoilua", niin voisin veikata että olet itse joku wt-ämmä joka loisii miehensä lompakolla.

Vierailija
14/15 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mikä sinun ammattisi on?

Jos arvostelet nuohoojan ammattia halveksuen ja hänen työnsä on "katolla keekoilua", niin voisin veikata että olet itse joku wt-ämmä joka loisii miehensä lompakolla.

Menikö tunteisiin?

Lähinnä kirjoitin kunnioituksesta, itselläni on korkeanpaikankammo, eikä taitaisi musta olla nuohoojaksi.

Itse en muuten käytä wt-sanaa kanssaihmisistäni, mielestäni tuon sanan käyttö ei osoita kovin suurta sivistystä sekään.

Vierailija
15/15 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

No miten sinä kuvittelet, että piippu nuohotaan? Hieman helpompaa tehdä se katolta, kuin sisältäpäin.

Vai mitä sinä nyt tällä kommentillasi hait?