Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Se ettei hakkaa ja petä ei tee kiltiksi.

• ylös 15
  • alas 5

Kommentit (19)

Vierailija

Tekeekö edes se että arvioi vastakkaista sukupuolta kokoNAISENA eikä vain tissien, pepun, lanteiden tai yleensä ulkoisen olemuksen perusteella?

Vierailija

Olen kiltti koska kohtele kaikkia ystävällisesti. Naiset ei tykkää miehistä jotka kohtelee heitä ystävällisesti, vaan pitäisi olla vähän ylimielinen ja röyhkeä, että olisi sitä kipinää ja seksuaalikemiaa.

• ylös 6
  • alas 17
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ole koskaan tehnyt rikosta, olen maksanut aina vuokran ajallaan ja pidän lupaukseni. Nämä kaikki ovat asioita, jotka ovat johtaneet minut huonoon menestykseen naismarkkinoilla.

• ylös 4
  • alas 22
Vierailija

Jos mielistelet naisia irl ja kirjoitat vauva.fin täyteen naisia halventavia tekstejä, et ole kiltti. Piste.

• ylös 23
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tehnyt rikosta, olen maksanut aina vuokran ajallaan ja pidän lupaukseni. Nämä kaikki ovat asioita, jotka ovat johtaneet minut huonoon menestykseen naismarkkinoilla.

Nämä on perusasioita joita normaali ihminen ei pidä suurina, kiltteyden todistavina saavutuksina.

• ylös 24
  • alas 2
Vierailija

Olen ujo, ystävällinen kaikille enkä oikein osaa pitää puoliani. Otan aina muut huomioon jopa omalla kustannuksellani. En myöskään oikein uskalla lähestyä naisia romanttisessa mielessä. Kavereina minulla on toki muutamia naisia. Olen siis liiankin kiltti.

Vierailija

Anneli Auer kertoi yhdessä haastattelussa olevansa kiltti, samoin se yksi tunnettu miespuolinen pedofiili (hitsi, kun en saa nimeä päähän).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anneli Auer kertoi yhdessä haastattelussa olevansa kiltti, samoin se yksi tunnettu miespuolinen pedofiili (hitsi, kun en saa nimeä päähän).

Heh, kyllä vaan. Myös Amanda Knox ja Ivan Milat ovat hyvin kilttejä. 

Vierailija

Minulla on vahinkolapsi, on ollut luottotiedot pimeänä, mutta nykyisin on taas ja olen pahoinpidellut henkilön ja muutenkin tapellut mutta nyt olen ihan ok. 6 neitsyttä ja 2 joiden sisään ei mahtunut. Olen nykyisin kilttimies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet ettei toinen ole kiltti, jos niin sanoo..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on vahinkolapsi, on ollut luottotiedot pimeänä, mutta nykyisin on taas ja olen pahoinpidellut henkilön ja muutenkin tapellut mutta nyt olen ihan ok. 6 neitsyttä ja 2 joiden sisään ei mahtunut. Olen nykyisin kilttimies.

No just. Erittäin kuvaavaa.

Kilttimies.

Koska en hakkaa naisia. Ellei sitten selviä, että nainen ei ollutkaan neitsyt  tai katselee muita miehiä. Perkele! ####

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska palstan kilttimiesten aloitukset ovat naisvihamielisiä ja katkeria. Kiltti ihminen ei vihaa ja ole katkera.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No just. Erittäin kuvaavaa.

No se on elettyä elämää. Ei rikosrekisteriä eikä muitakaan merkintöjä että näillä mennään. Kilttimies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska palstan kilttimiesten aloitukset ovat naisvihamielisiä ja katkeria. Kiltti ihminen ei vihaa ja ole katkera.

Ja kuten olen tuhat kertaa jo toistanut, kukaan ei synny katkerana. Palstan kilttimiehet eivät aloittaneet katkeroituneina, vaan ovat sairastuneet depressioon ja itsesääliin, vihaan ja katkeruuteen. Kyse on maitolasista joka kaatui ja happani.