Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko nykyajan deittailuun selfieiden vaihto?

Vierailija
15.03.2017 |

Tapasin kivan miehen, joka asuu hieman kauempana. Menee aika kauan ennen kuin käytännössä voimme nähdä uudestaan (kumpikin uraihmisiä ja viikonloputkin menevät töissä tällä hetkellä).

Mies pyytelee että lähettäisin kuvia itsestäni, ja olen lähettänytkin, mutta hän vaikuttaa odottavan niitä päivittäin lisää! Hän myös lähettelee minulle kuvia itsestään. En ole tottunut kuvaamaan itseäni enkä ole pitkään aikaan myöskään deittaillut, koska olin pitkään suhteessa, joten tällainen käytäntö tuntuu minulle ihan vieraalta. Minulla ei ole Instagram-tiliäkään mutta tällä miehellä on, ja siellä mm. kieltämättä oikein kivoja kuvia salilta.. :D

Tuntuu yhtä aikaa hassulta ja houkuttelevalta. Kommentoikaa nyt jotenkin tätä, te mordenimmat ihmiset joille kuvien vaihtaminen on arkipäivää! Osaanko mä edes (no kyllä mä varmaan osaisin), ja kehtaanko? Entä jos myöhemmin menee sukset ristiin? Miten vedän rajan siinä, kuinka kuumia kuvia uskallan lähettää?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vähäpukeisia kuvia laittanut ilman kasvoja ja Snapchatissa, josta niitä ei saa tallennettua. Toki irstaampia kuvia kannattaa laittaa vasta sitten kun oikeasti luottaa toiseen tai on sinut kuvien leviämisen kanssa. Normaalit kasvo-/tilannekuvat on ihan arkipäivää. Minä en laita alastonkuvia jos niitä pyydetään, niiden pyytäminen on jotenkin säälittävää.

Tää mies ei olekaan pyytänyt muuta kuin atm-kuvia, mutta kyllä hänestä silti huomaa minkälaisia myös mielellään näkisi, ja itse laittanut yhden ilman paitaakin.

Menee ehkä vähän ohi aiheen, mutta kun itse en snäppäile niin kiinnostaa: laittaako Snapchat laitteesta kuvakaappaus-toiminnon jotenkin niin, ettei sitä voi käyttää?

ap

Vierailija
22/25 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ehkä vähän ohi aiheen, mutta kun itse en snäppäile niin kiinnostaa: laittaako Snapchat laitteesta kuvakaappaus-toiminnon jotenkin niin, ettei sitä voi käyttää?

ap

En ole ihan varma mitä kysyt, mutta Snapchatissa ei voi ottaa screenshottia, tai siitä tulee ilmoitus sille kenen kuvasta screenshotin ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi ottaa snapchatista kuvakaappauksen, eli sitä ei saa estettyä.

Itse olen vasta 25-eli kai tätä sukupolvea. Minulla onkin snapchat ja instagram ja facebook tili. Facebookissa on kuvia minusta (ei yhtään selfietä tosin vaan sellaisia tylsiä peruskuvia esim minä eiffeltornin edessä pönöttämässä), instagramissa vain kuvia koirastani, ja snapchatissa en ole ikinä jakanut mitään, mutta seuraan siellä kavereitani. Whatsapissa lähetän joskus kuvan itsestäni miehelleni tai kavereille jos olen jotenkin hauskan näköinen esim erityisen hyvä meikki tai kampaus tai asu tms, sekä laitan myös vaikka korastani kuvia tai jos olen tehnyt kauniita käsitöitä. Olen parisuhteessa miehen kanssa, jolla ei ole edes facebookia.

Olen ihan ajan hermolla esim pukeutumisen suhteen ja monet kaverini ovat tosi cooleja (kyllä :D)

Kuitenkin, kokisin tosi outona, jos deittailisin, tai jos mieheni nyt alkaisi lähettää selfieitä. En ole kiinnostunut kavereidenkaan selfieistä, joissa ei ole muuta sisältöä kuin vaikka oma naama ja huomenta, mulle riittäis ihan pelkkä huomenta :D erityisesti olisi omituista saada jotain ilman paitaa selfieitä mieheltä, sitä kun tietää että ne on aina enemmän tai vähemmän "lavastettuja" (hyvä kuvakulma, lihasten jännitys tms). Mitä niihin voi sanoa? Itse tykkään ihmisistä kokonaisuutena ja selfiet on minusta vain tosi hassuja ja itsekeskeisiä tai jotain, vaikea selittää. Onko kukaan samaa mieltä?

Vierailija
24/25 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En ole ihan varma mitä kysyt, mutta Snapchatissa ei voi ottaa screenshottia, tai siitä tulee ilmoitus sille kenen kuvasta screenshotin ottaa.

Juuri tätä yritin kysyä. :D Eli siis teknisessä mielessä voi ottaa, jos vain kehtaa. Joku oikein kiero tapaus voi varmaan myös kuvata koko snäpin talteen toisella laitteella. Itsellänikin on puhelimen lisäksi tabletti aktiivisesti käytössä.

ap

Vierailija
25/25 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi ottaa snapchatista kuvakaappauksen, eli sitä ei saa estettyä.

Itse olen vasta 25-eli kai tätä sukupolvea. Minulla onkin snapchat ja instagram ja facebook tili. Facebookissa on kuvia minusta (ei yhtään selfietä tosin vaan sellaisia tylsiä peruskuvia esim minä eiffeltornin edessä pönöttämässä), instagramissa vain kuvia koirastani, ja snapchatissa en ole ikinä jakanut mitään, mutta seuraan siellä kavereitani. Whatsapissa lähetän joskus kuvan itsestäni miehelleni tai kavereille jos olen jotenkin hauskan näköinen esim erityisen hyvä meikki tai kampaus tai asu tms, sekä laitan myös vaikka korastani kuvia tai jos olen tehnyt kauniita käsitöitä. Olen parisuhteessa miehen kanssa, jolla ei ole edes facebookia.

Olen ihan ajan hermolla esim pukeutumisen suhteen ja monet kaverini ovat tosi cooleja (kyllä :D)

Kuitenkin, kokisin tosi outona, jos deittailisin, tai jos mieheni nyt alkaisi lähettää selfieitä. En ole kiinnostunut kavereidenkaan selfieistä, joissa ei ole muuta sisältöä kuin vaikka oma naama ja huomenta, mulle riittäis ihan pelkkä huomenta :D erityisesti olisi omituista saada jotain ilman paitaa selfieitä mieheltä, sitä kun tietää että ne on aina enemmän tai vähemmän "lavastettuja" (hyvä kuvakulma, lihasten jännitys tms). Mitä niihin voi sanoa? Itse tykkään ihmisistä kokonaisuutena ja selfiet on minusta vain tosi hassuja ja itsekeskeisiä tai jotain, vaikea selittää. Onko kukaan samaa mieltä?

Hyvä kommentti ja olen selfieistä yleisesti ottaen samaa mieltä. En julkaise sellaisia itsestäni eivätkä ystävien selfiet kiinnosta minua - itse asiassa minulla taitaa olla vain yksi ystävä joka niitä julkaisee aktiivisesti facebookissa.

Tämän miehen selfiet kuitenkin ovat herkkiä ja hän näyttää niissä omalta itseltään, eikä esitä mitään. Siksi varmaan niistä niin paljon tykkäänkin ja niitä on kiva saada. Toivon että hän ajattelisi jotenkin samoin niistä kuvista, mitä on saanut minulta.

ap