Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdin hitto vie viikko sitten leikata kunnon niskasiilin, ja nyt olis tiedos kaason virkaa heinäkuulle...

Vierailija
15.03.2017 |

Eli nyt on hyvät tipsit arvokkaita... Miten kasvatan hiuksia nopesti? Edes kun vähän sais naisellista lainetta kapealla suoristusraudalla tehtyä takaraivoon 4 kk päästä. Apuja nyt kaipaan ;O

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä pitäs kasvattaa

Vierailija
2/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Mikset voi olla itsesi näköinen? Kilahtaako morsian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nämä asiat liittyvät toisiinsa?

Vierailija
4/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leikkaa hiuksiasi ennen häitä.

Vierailija
5/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamen toive oli, että en olisi nulipää, vaan koittaisin kasvattaa takaraivoa, ja muutakin hiuksistoa häihin asti. Itsekkin olen samoilla linjoilla, että olisin nätimpi. Ja toki kunnioitan ystäväni toivetta. En olisi leikannut siiliä, jos olisin tiennyt asiasta.

Vierailija
6/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se ehtii ainakin 4 cm kasvaa.

Vierailija
7/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morsiamen toive oli, että en olisi nulipää, vaan koittaisin kasvattaa takaraivoa, ja muutakin hiuksistoa häihin asti. Itsekkin olen samoilla linjoilla, että olisin nätimpi. Ja toki kunnioitan ystäväni toivetta. En olisi leikannut siiliä, jos olisin tiennyt asiasta.

Siis mitä mä just luin? Morsian voi sanella, millainen hiustyyli kaasolla pitää olla?!! Voi jessus. Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
8/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, varmaan tiedät, ettei hiuksia voi mitenkään "kasvattaa". Ne kasvavat itsekseen sen minkä kasvavat.

Taidat siis vain kaivata vahvistusta sille, että neljä senttiä ne hiukset ehtivät neljässä kuukaudessa venyä. Voin omasta puolestani vahvistaa, että näin on.  :)

Hauskaa häähumua!

Vierailija
9/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä biotiinia alkaa napsiin, mutta sitten kasvaa kaikki muutkin karvat tosissaan. Toisaalta itse oon sitä mieltä että siisti niskasiili näyttää paremmalta kuin kasvatusvaiheessa oleva lyhyt tukka.

Vierailija
10/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä päädyit leikkaamaan siilin, kun nyt ongelma. Mikä ihme morsian on sanelemaan hiustyylisi. Tämä nyt on ihan kummallinen tilanne.

Vierailija
11/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muiden hiusten pituus millainen?

Vierailija
12/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatat sen minkä ehtii kasvaa ja sitten laitat morsiamen maksamaan sulle pidennykset.

Vierailija
13/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö päivittäin sinkkiä ja b-vitamiineja

Vierailija
14/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullakin on niskasiili ja olen 3kk päästä kaaso. Poikaystävä just tappeli eilen morsiamen kanssa siitä, että kumpi saa lyhentää sen, koska molempien mielestä se koneella ajo on niin kivaa. Sä tartte kenties parempia kavereita, jos ne haluaa sanella sun hiustyylin.

Vierailija
15/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olet siis sitä mieltä, että olisit nätimpi ilman niskasiiliä? Miksi ihmeessä sitten sellaisen leikkautit? Et halua olla nätti?

Vierailija
16/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku hiuslisäke tai peruukki :D

Vierailija
17/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon häissä pidetään juhlahattua. Hanki sellainen.

Vierailija
18/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakin bestmaniksi. :D

Vierailija
19/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähtisi kaasoksi tuollaiselle akalle kuin kaverisi. Että kehtaakin asettaa jotain vaatimuksia koskien sun HIUKSIA. Ja eikö niskasiilin tarkoitus ole se, että se kuvio mikä siellä on, näkyy kun hiukset laitetaan ylös?

Mutta muuten turha toivo ap. Hiukset kasvaa sitä tahtia kuin ne kasvaa, saat maksimissaan 5cm pitemmät hiukset heinäkuuhun mennessä. Veikkaan että se sun niskasiili on sata kertaa paremman näköinen kuin se 5cm pitkä niskatukka :O

Vierailija
20/38 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä ketjussa paljon vastaajia, jotka eivät osaa lukea! Ap kirjoitti, että morsiamen toive ja johan on ihmiset kiljumassa, että "törkeää vaatia" :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme