Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenaava mies ja laiska nainen. Voiko suhde onnistua?

Vierailija
15.03.2017 |

Mies käy 5 päivänä viikossa salilla, juoksee ja harrastaa miesporukassa jalkapalloa sekä tietysti syö terveellisesti. Minä naisena olen käynyt salilla viimeksi tasan viisi vuotta sitten, elän 'epäterveellisemmin' kuin mies mutta en elä eines- tai pikaruualla. Ainoa liikuntamuoto, jota harrastan on liikunta. Mies on niin ajattelevainen, että ehdotti kustantavansa minulle salijäsenyyden, jotta voimme treenata yhdessä. Haluan panostaa suhteeseen, koska mies on niin hyvä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastat liikuntaa, joka on liikunta, siis mitä?

Vierailija
2/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies varmaan olisi jo jättänyt sut, jos ei hän haluaisi olla sun kanssa. Tietysti jos saatte yhteisen harrastuksen tosta salillakäynnistä, niin sehän olisi vaan hyvä juttu. Tuskin mies olettaa, että revit siellä verenmaku suussa. Voihan vaikka käydä niinkin, että innostut muutaman kuukauden salitreenin jälkeen hommasta, ja sinustakin tulee himotreenaaja. Kyllä tota salijuttua kannattaisi nyt ainakin kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan kävelyä :D Anteeksi typo

Vierailija
4/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla on kivaa kun keskittyy siihen miten tekniikka paranee ja jaksaa koko ajan isompia painoja sen sijaan, että keskittyisi siihen, miltä näyttää.

Vierailija
5/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetustihan parien pitää olla kaikissa asioissa samanlaisia, kaikkien mielipiteiden ja harrastusten pitää olla samoja tai muuten suhteella ei ole mitään toivoa :(((  jepjep...

Vierailija
6/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies haluaa kustantaa jäsenyyden?

Tästä herää monta epäilyä.

Ajatteleeko mies että salitreeni on oikea tapa liikkua tai että hän tapailee vain naista joka käy salilla.

Eikö sinulla ole rahaa jäsenyyteen? Olisiko se sitten lahja vai velvoite? Haluatko itse?

Vierailija
7/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopulta rupsahdat mutta salimiehille kehittyy myöshelposti addiktio toiseen suuntaan eli bisse ja lopulta rupsahtaa ja kaljavatsa kasvaa mutta vasta 40 vuotiaana, mutta jos et joissa treenaa itse niin olet kuvottava ja mies jättää

Vierailija
8/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Varaudu siihen että miehesi jättää sinut joku päivä nuoren salikissan vuoksi.

Vierailija
9/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on miehen kanssa näin ja ollaan oltu jo 5 vuotta yhdessä. Mies harrastaa vapaaottelua, käy juoksemassa ja salilla. On aina ollut urheilullinen, mutta mä en. Nyt olen kyllä ruvennut taas kevään myötä innostumaan ulkoilusta. Vielä täytyisi salille raahautua. Olen laihaläski ja haluan saada itseni kuntoon ja timmiksi.

Vierailija
10/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan kävelyä :D Anteeksi typo

Kävely on yksi parhaimmista ja monipuolisimmista liikuntamuodoista, parempi kuin esim juokseminen (tutkimusten mukaan). Eli älä tingi siitä.

Itse harrastan kävelylenkkejä+salikuntoilua. Ne yhdessä sopivat minulle. Salikuntoilusta tulee helposti riippuvaiseksi koska effektit siitä ovat niin suotuisia keholle, eli ottaisit ihmeessä vastaan hänen tarjouksensa. Mutta valitse tarkkaan millä koneilla aloitat treenauksen äläkä ylikuormita -  jos siis päätät kokeilla salia. 

Yksi vaihtoeto olisi että kokeilisit salikountoilua kerran (useissa paikoissa sen saa tehdä ilmaiseksi) ennekuin päätät jäsenyydestä. 

Vierailija
11/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-10 jatkaa:

En siis ole tuo henkilö jolle vastasit. 

Vierailija
12/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin en usko, että onnistuu.

Käsittääkseni monet miehet pitävät siitä, että nainen ei ole urheiluhullu. Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
13/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aktiivinen salitreenaaja ja lenkkeilijä. Syö myös terveellisesti vaikka tykkääkin herkuista ja hyvästä ruuasta.

Mun liikunta on pääasiassa hyötyliikuntaa (porraskävelyä, töissä kävelemistä, fyysisesti raskasta työtä, puutarhan hoitoa jne.). Tykkään kyllä käydä kävelylenkeillä ja uimassa viikottain. Minäkin syön terveellisesti (paljon kasviksia ja kotiruokaa) mutta myös tykkään herkuista.

Mies on hoikka ja treenattu, minä enempi läskinen mutta en ilmeisesti mitenkään ruma kun tuota vientiä tuntuisi olevan.

Me ollaan oltu miehen kanssa 17 vuotta yhdessä. Ehkä siihen suhteen onnistumiseen vaikuttaa monet muutkin asiat kuin liikuntatottumukset tai niiden erot?

Vierailija
14/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies haluaa kustantaa jäsenyyden?

Tästä herää monta epäilyä.

Ajatteleeko mies että salitreeni on oikea tapa liikkua tai että hän tapailee vain naista joka käy salilla.

Eikö sinulla ole rahaa jäsenyyteen? Olisiko se sitten lahja vai velvoite? Haluatko itse?

Ei, minulla ei ole tällä hetkellä rahaa jatkuvaan jäsenyyteen. Mies on huolissaan hyvinvoinnistani ja haluaa harrastaa salilla käyntiä kanssani, ehdottihan tuo muitakin lajeja. Salijäsenyys olisi lahja jos hyväksyn sen.  Mies käy ns. suljetulla salilla, jonne ei pääse kuka tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi