Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki Narsistit on valehtelijoita mutta onko kaikki valehtelijat Narsisteja?

Surutyttö
15.03.2017 |

Ja Narsisti on ihan tarkoituksella kirjoitettu Isolla kirjaimella, sillä niin taitavia pirulaisia ne vaan on.
Sillä vaikka tiedät olevasi tekemisissä narsistin kanssa, niin normaalijärjellä varustettu ihminen haluaa uskoa, että edes joskus Narsisti on vilpittömästi sitä, mitä esittää. Näinhän se ei kuitenkaan ole -koskaan.

Mutta siis onko teillä kokemusta näistä ns. normi-ihmisistä jotka tämän tästä valehtelee. Onko nämäkin Narsisteja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu voi olla heikon ihmisen defenssi ilman narsismia. Pelkää totuutta ja pyrkii muuntelemaan sitä mieleisekseen selviäkseen vähemmällä. 

Eli kroonisissa valehtelijoissa on muitakin kuin narsismidiagnoosin piiriin kuuluvia. 

Vierailija
2/4 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa meissä on sisällä oma pikku narsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki valehtelee. Jos väittää muuta, valehtelee.

Eli ei, kaikki valehtelijat ei ole narsisteja koska silloin kaikki maailman ihmiset olisi luonnehäiriöisiä.

Vierailija
4/4 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys. Ja ajankohtainen.

Tuntuu siltä, että nää Narsistit puhkeaa näin keväisin kukkaan. Ne jotenkin aktivoituu samaan tahtiin lisääntyvän valon kanssa.

Minua ahdisteleva Narsisti on ollut koko talven hissukseen. On istunut lähipubissaan ja hässinyt paikallisia pubiruusuja. Olen jopa muuttanut toiselle paikkakunnalle saadakseni etäisyyttä tähän entiseen miesystävääni. Senkin hän jostain onki selville.

Mutta nyt on siis alkanut satelemaan viestejä ja puhelinsoittoja. Hän on myös soitellut yhteisille ystävillemme ja urkkinut asioitani. Onneksi ystäväni ovat niin fiksuja, että ovat kehoittaneet häntä soittamaan suoraan minulle. Mies selittelee, ettei halua tungetella mutta että on MUKA huolissaan. Haistakoon hulivilivoon.

Hän.... eikun SE tekee asiaa asuin paikkakunnalleni. Laittaa minulle sähköpostilla kuvia autoista, joita hän muka tulee katsomaan. Ja samalla uutsii, että olisinko kotosalla että voisi tulla "helssaamaan". Ikään kuin minulle olisi hänen "helssaamisestaan" mitään iloa.

Kokee ukko elämänsä yllätyksen, kun tulee kukkapuskineen ja suklaineen oveni taakse. En nimittäin ole kotona. Koska en ole häntä kutsunutkaan. Hän kutsuu aina itse itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme