Miksi kaikki hajoaa nykyään?
Ostin Joha-bodyn ->hajosi ekan pesun jälkeen. Sain tilalle toisen ->sama juttu samasta kohtaa. Ostin (vastoin periaatteitani) muovisen marakassiparin ja tunnin kuluttua paketin avauksesta huomasin toisen olevan rikki. Tuttan verkkarihousujen sauma meni rikki enkä taida olla pessyt sitä vielä keraakaan. Nämä kaikki siis parin viikon sisällä, muita vastaavia kokemuksia löytyy lisää. Missä nykyään on tuotteen laatu?? Tuntuu että varsinkin lasten tavaroilla ja vaatteilla ei ole mitään väliä. En jaksa enää valittaa; korjaan itse minkä voin ja olen hiljaa. Siihenkö tämä perustuukin? Surullista!!
Kommentit (6)
Meillä myös lähes uusi Tutan body hajosi, kainalosta aukes ompeleet, työn taso lähes samaa kuin omat käsityöni yläasteella:)
Olen itse nykyään tarkempi siinä mitä ostan. Aloitin myös tänä keväänä Lingon & Blåbär jälleenmyyjänä ja olen todella tyytyväinen siihen laatuun. Haluan myös maksaa muutaman euron enemmän siitä, että saan sitä mitä haluan. Silloin tuotteilla on myös parempi jälleenmyyntiarvo, kun niistä haluaa päästä eroon. Ikävä kyllä hyvä hinta-laatusuhde ei enää esim. Tutassa päde. En tiedä miksi niiden laatu on niin heikentynyt. Äitiyspakkauksissanikin on joka kerta ollut huonosti tehtyjä/kestäviä vaatteita.
Kannattaa kysellä toisten kokemuksia ennen kalliimpia hankintoja ja katsella myös vähän sitä, missä ko tuotteet on valmistettu.
Minä olen myös ollut todella tyytyväinen noihin Lingon och Blåbärin vaatteisiin! Ja lämpimästi niitä suosittelen. Ovat kestäviä ja hyvin mallinsa pitäviä! Maksan myös mielelläni siitä hieman enemmän, että ne varmasti kestävät pesusta toiseen.
Tuollainen käyttäytyminen ei ole reilua ja kuka tahansa business-ihminen voisi tänne tulla haukkumaan kilpailijan tuotteita ja kehumaan omiansa. Olisi syytä tuon kotimyyntimerkin johdon ohjeistaa jälleenmyyjiänsä hiukan kilpailun perusssäännöistä.
Saattaa pian tuotemerkin laatu olla samanlainen kuin jällenmyyjien taso.
enpä usko, että kukaan järkkää kutsuja tämän palstan kautta. Kyllä minä ainakin voisin sanoa olevani tyytyväinen jonkin tietyn merkin laatuun ja juuri huonoon laatuun kyllästyneenä voisin ryhtyä hyvälaatuisia lastenvaatteita kutsuillakin myymään. Eli enpä usko, että tämä nyt niin tahditonta oli.
L&B on ainakin meillä ollut hintansa väärti ja Tutan surkea laatu harmittaa, kun ne retrot on muuten niin kivoja.
Ne vanhat Tutat on tosi laadukkaita ja kestää vaikka mitä. Harmi vaan, että ne tosiaan on oman aikansa muodin mukaisia, enkä oikein viitsi niitä käyttää kodin ulkopuolella...
Uusiin Tutan bodeihin ja potkareihin tuli reikiä kainaloihin ja pyllysaumaan. Ja ihan ennen ekaa pesua yhden tai kahden käytön jälkeen. Sain vaatteet vaihdettua uusiin ja näissä sama juttu! En jaksanu enää valittaa, mutta en tasan tarkkaa laita enää rahaa siihen merkkiin.
...vaan tuntuu, että ihan kaikki on nykyään tosi surkeaa laatua.
Esim. kodinkoneet - nykyään eivät kestä paljon mitään, kun edelliset kodinkoneet ja kodin elektroniikka meillä kestäneet jopa 10-15 vuotta (vaikka olleet " halpojakin" merkkejä).
Nyt tilalle ostetut uudet ei kestä kuin pari vuotta, ja uudetkin on tosi rimpulan oloisia, muoviosia.
Kai se on niin että kaikesta pitää säästää, joten työn laatuun ei kiinnitetä enää huomiota. Ja materiaalit on huonommat, oli sitten tuote mikä hyvänsä.