Suomen huippumalli haussa 2017 -keskustelu
Saataisko keskustelua aikaiseksi?
Uusi kausi alkaa siis tänään Livillä klo 21. Itse katson samaan aikaan tulevan Yökylässä Maria Veitola -jakson, joten en ole täällä mukana kommentoimassa reaaliajassa. Mutta Ruudusta katson heti jälkikäteen :)
Kommentit (1030)
Vierailija kirjoitti:
Sofi mitä menit tekemään!!!
Kyllä nyt tais ero tulla
Minä jäin siihen käsitykseen, että Jerry olisi halutessaan saanut valita myös Juuson parikseen. Hieno asia. :)
Ja eikös Juusokin sanonut, että hän oletti Jerryn valitsevan Sofian tai hänet?
Tuo Sofian hääkuva on ihan järkyttävä. Epäreilua, että hänen kohdallaan arvostellaan asennetta (kun teki jotain mitä muut ovat kauan sitten tehneet) ja muiden kohdalla kuvassa onnistumista.
No niin. Suunnaton kehitys=uskaltaa pussata. -_-
Ei helvetti, hirveet ylistykset siitä et uskalsi PUSSATA toista kuvassa.
Vilja näyttää koko ajan pelokkaalta tässä jaksossa.
Tsiisus, oliko Sofialle tosiaan valittu parhaaksi kuvaksi se pussauskuva, koska siinä pussataan :D
Vierailija kirjoitti:
Vilja näyttää koko ajan pelokkaalta tässä jaksossa.
Niin näyttää. Varmaan kovat paineet vaikuttaa
Siis toi Sofian ja Jerryn pusukuva???? Sitä kuvaa (joka mun silmään ainakin oli huono ja outo) ei edes kommentoitu mitenkään, pelkästään sitä kuinka Sofia nyt oli niin rohkea blaablaablaa vaikka kaikki muut on pussannut jo monta viikkoa sitten.
Hetkinen mitä, onko Sofialla siis poikaystävä???
Joo. Ihan paskaa.
Maryamilla on aika ryppyiset posket noin nuoreksi.
Maryam sanoi tuossa seuraavan jakson pätkässä et "voittajan kuva" ja katse kääntyi Sofiaan. Jerrylle mielummin voitto!
if you got the will to fight this is what it feels like when the world's watching you tonight <--- Mikä huippiksen tunnaribiisi?
Ei hemmetti kun tuosta Sofiasta ei vain pääse eroon. Ärsyttävä ihminen.
Ja sehän huijasi siinä haastetehtävässäkin. Ajeli taksilla vaikka ei saanut. Miksei siitä tullut mitään sanktiota?!
Ja mitä hyvää on siinä et jerryn kuvassa käsi liikkuu? Se näyttää joltain lihapiirakalta.
Sofia petti poikaystävää!