Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä konkreettista te olette tehneet ilmastonmuutoksen pysäyttämisen estämiseksi?

Vierailija
15.03.2017 |

Itse voisin sanoa tehneeni ainakin sen, että olen vähentänyt lihansyöntiä aika paljon viimeisen n. puolen vuoden ajan. En tosin ole tehnyt sitä pelkästään ilmastonmuutosta ajatellen, se ei vaan maistu samalla lailla kuin ennen. On löytynyt niin paljon muuta tilalle, mm. kasviksia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee yhtä ainutta lasta lisäämään kulutusta.

Vierailija
22/25 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kotona sähköistä lisälämmitintä ja lämmitän kodin aina noin 24-25 asteeseen, ettei tarvitse kulkea paksuissa vaatteissa. Ajan vanhalla autolla, joka kuluttaa noin 15l/100km bensaa. Syön joka aterialla lihaa. Minulla on lapsia kaksikappaletta ja kissoja kaksi. Kotimme elektroniikka laitteet ovat mahdollisimman paljon auki emmekä sulje niitä vaan laitamme vain standby modeen. Lamput ovat perinteisiä hehkumallisia ja ne ovat mahdollisimman paljon päällä. Suihkussa suosin kuumaa vettä ja minimi suihkuttelu aika on noin 30 min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö lihaa, en lisäänny, en käytä pakastinta, en käy edes töissä jotta ei tule houkutusta alkaa kovan luokan kuluttajaksi.

Vierailija
24/25 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sama vaikka suomalaiset lakkaisivat olemasra huomenna, kun maailman 5 miljardia ihmisrä vois veisaa asiasta...eli annetaan mennä vaan....

Suomalaisten säästötouhuista ei mitään hyötyä olekaan samalla kun miljardi kiinalaista lähestyy keskituloisen statusta ja kulutus kasvaa sitä myöten järkyttäviin lukemiin, mutta Pohjoismaat ovat suurin piirtein maailman arvostetuimpia maita, joten täällä todellakin pitää näyttää esimerkkiä miten hommaat hoidetaan niin, että kaikilla on kivaa.

Vierailija
25/25 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori metsäni sitoo hiilidioksidia kasvaessaan, kasvuhuippu on vasta tulossa. Kun puut ovat aikuisia, eli n.80 - 120 vuoden kuluttua ei minua enää ole. Mutta puut tekevät hommansa, ja joku toinen päättää joskus, mitä niille tehdään. Jos heitä on. Tai niitä on.

Ja kaadetut puut myin sahalle: ne sitovat hiiltä lautoina, hirsinä, kattotuoleina, paneleina, rimoina erilaisissa rakennuksissa tai huonekaluissa kaikkialla minne ovat tiensä löytäneet. Vuosikymmenten, ajan vähintään, sillä puu on tiheäsyistä pohjoisessa kasvanutta eikä mitään etelän höttölautaa.

Tiedän että joku vetää tästäkin herneet nenään mutta semmost se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän