Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei rahaa, ei ruokaa, mitä ihmettä nyt teen :(

Vierailija
14.03.2017 |

Mulla ei ole tuttuja eikä sukulaisia jotka auttaisivat ja olen syrjäytynyt. Tuli yllättävä meno ja ei ole rahaa nyt yhtään. Pulloja en voi mennä keräämään koska jalka on paskana. Mitä teen :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolet nälkään varmaan, ei vaan Espoossa on lyhyet ruokajonot, myllypurossa pitkät!

Vierailija
2/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt pillua ensihätään ja sen jälkeen alat suunnitella elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yllättävä meno? Milloin saat rahaa?

Vierailija
4/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee sossuu

Vierailija
5/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut sanoja sosiaalitoimisto ja diakonia. Ensinmainittu löytyy kunnasta/kaupungista, jälkimmäinen seurakunnasta.

Mikä voi olla niin yllättävä meno, että tili tyhjenee tyystin hetkessä, eikä sitä maksua voinut jättää maksamatta.

Pikavippi tietenkin olisi yksi vaihtoehto, mutta ei sinulla taida olla luottotietoja, luottokortista nyt puhumattakaan.

Vierailija
6/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tuttuja eikä sukulaisia jotka auttaisivat ja olen syrjäytynyt. Tuli yllättävä meno ja ei ole rahaa nyt yhtään. Pulloja en voi mennä keräämään koska jalka on paskana. Mitä teen :(

Minä voin tulla naimaan sinua velaksi.

Vierailija
7/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Mikä yllättävä meno? Minä ostan aina liikaa ruokaa ja kaapeista varmaan löytyisi sinulle yhtä ja toista pahimpaan nälkään, jos et ole nirso.

Vierailija
8/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas heitän kohta pois paketillisen lihapiirakoita ja leikkelettä koska ostin niitä liikaa viime viikolla eikä olekaan tullut syötyä. Saisit ne jos se olisi mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän