Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen karaistunut av.lla...en enää loukkaannu mistään

Vierailija
14.03.2017 |

Ennen olin todella herkkä ja loukkaannuin monista aloituksista.Nykyään ajattelen ,et ihan sama.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, juuri noin.

Oikea asenne!

Vierailija
2/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellö sama. Välillä naurahdan, jis joku sanoo oikein nasevasti. Teflonpinta on kehittynyt tuntemattomuen sanomisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitteletko itse yleensä mitään tänne? Mä oon taas huomannut, että itsetuntoni heikkenee entisestään ja masennun lisää, jos ja kun saan ikäviä vastauksia kirjoituksiini. Täytyisi onnistua pysymään poissa täältä. Tuo olisi hienoa, jos tämä palsta vaikuttaisi noin päin kuin sinulla...

Vierailija
4/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako se sitä, että olet kovettanut sydämesi? Entäpä oletko muuttunut samanlaiseksi näsäviisaaksi kiusaajaksi? Seura todella tekee kaltaisekseen.

Vierailija
5/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko penaalin terävin kynä?

Vierailija
6/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap., jos et enää loukkaannu.

Minä en jostain syystä ole koskaan loukkaantunut nettikirjoittelusta, oli se kuinka asiatonta tahansa. Kasvokkaisessa vuorovaikutuksessa saatan loukkaantua, koska se on henkilökohtaista. En tiedä, kuulunko vähemmistöön tässä asiassa.

Vierailija
7/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saatan loukkaantua, jos joku vastaa jotain ikävää tai tulee paljon alapeukkuja. Joskus toiste taas alkaa naurattaa, niin kuin tässä yksi päivä joku kirjoitti, että olen luuseri. :D

Vierailija
8/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että miksi oi miksi koskaan tulin tänne palstalle. Onnellisempi olisin jos en olisi tiennytkään tästä. Minä löysin tänne aikoinaan IltaSanomien kautta, niitten sivuilla oli aikaisemmin tänne klikki, jossa oli viimeisimmät aloitukset. Eli IS vika.

Vierailija
9/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on mulle antanut erilaisia katsantokantoja. Myös sen, että ihmiset ovat järjestäen aivan helvetin tyhmiä ja näköalattomia.

Mulla on paksunahka ollut aina, mutta toki karaistanut entisestään.

Vierailija
10/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on melko outoa, että aloituksiin vastataan tai niitä peukutetaan usein hyvin nopeasti. Aivan kuin joku tai jotkut päivystäisivät täällä työkseen. Modejako?

Vierailija
11/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiiviset aloitukset eivät yleensä kiinnosta täällä ketään. Tai jos tarjoaa ratkaisuja ongelmiin, niitä ei kelpuuteta. Toisaalta, depressiosta kärsivähän on juuri sellainen. Eihän hän sille mitään voi.

Vierailija
12/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vielä voit pelastaa sielusi av:lta. Juokse, juokse lujaa pois täältä! Never return. Se ei ole normaalia, ettei loukkaannu mistään, siis mistään.

Vierailija
13/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuiko edes tämä kirjoitti:

Ei sattunut.

En varmasti ole terävin kynä penaalissa.

Aina löytyy itseä viisaampia.

Vierailija
14/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun se pitää kysyä näin:

Et taida olla mikään penaalin terävin kynä?

(En tarkoita ap:tä nyt.)

Vierailija
15/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun se pitää kysyä näin:

Et taida olla mikään penaalin terävin kynä?

(En tarkoita ap:tä nyt.)

Ei sitä edes kysytä, todetaan vain :)

Vierailija
16/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako se sitä, että olet kovettanut sydämesi? Entäpä oletko muuttunut samanlaiseksi näsäviisaaksi kiusaajaksi? Seura todella tekee kaltaisekseen.

Hyvä kysymys. En ole kovettanut sydäntäni. Autan asiallisesti jos joku pyytää apua. Jos joku ilkeilee niin annan olla ja menen pois tai yritän kommentoida niin ,et itselle jää siitä hyvä mieli. Toki pelleilen välillä täällä. Parhaimmillaan olen oppinut täällä muilta fiksua käytöstä mutta myös sitä ,että ei kannata suuttua kenenkään kirjoituksista.Koska me ihmiset ollaan erilaisia ja erilaisissa elämän tilanteissa..monesti kirjoituksesta saattaa paistaa paha olo mutta, sillon voi ajatella ,et toisella on nyt huono päivä.

Ja toisinaan täällä kyllä tsempataan toisia ja ollaan oikeinkin mukavia.

Vierailija
17/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä elämän kokemusta ja ymmärrystä. Viisas sydän unohtaa loukkauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä