Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Attendosta työnatajana, hoitsuja???

haenko_vai_en
14.03.2017 |

Tässä pohdin pitäisikö hakea Attendolla auki olevaan paikkaan vammaisten palvelukodissa, mutta kun paikasta saa aina välillä kuulla niin huonoa.... Vammaispuolella kun nyt ei vaan ole paljon paikkoja auki, ja sen takia tuonne haluaisin hakea. Kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on naurettava. Ylitöistä ei makseta. Henkilökuntaa liian vähän. Opiskelijoilla ja ulkomaalaisilla kielitaidottomilla paikataan muutenkin vajavaista vahvuutta. Esimiehet eivät osaa hommiaan, Mitään vastaavia henkilöitä ei ole. Kaikki vaan touhuilee kuten parhaaksi näkee. Mieti kaksi kertaa, ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdalta vammaisen aikuisen vanhempana kokemukseni Attendosta on hirveä. Kansainvälinen voittoa maksimoiva yritys. Attendo pyrkii säästämään kaikessa. Pyrkivät saamaan hoivapalvelut kustantavat kunnat ohjaukseensa. Ainainen hoivaresurssien vajaus. Hoivapalvelujen tuottajana tunteeton. Pitää hoidettavien omaisia uhkana, ei halua yhteistyötä vammaisten omaisten kanssa. Kiusaavat omaisia. Houkuttavat hoivahenkilökuntaa tietynlaiseen käyttäytymiseen vammaisten omasia kohtaan, tai saavat potkut. Uskokoon ken haluaa. Ei korvaa asunnoista henkilökuntansa rikkomia tai viemiä tavaroita. Asiantuntemattomia monivammaisten lääkehoitoon liittyvissä asioissa. Pyrkivät itse hankkimaan rauhoittavia lisälääkityksiä puhumattomille vilkkaille kehitysvammaisille. Eivät opettele vaikeasti vammaisten kommunikaatiovälineitä.  Yöhoito sellaista, että lähes liikuntakyvyttömät asukkaat saavat huutaa pitkään vuoteessaan, että yökkö tulee kääntämään kylkeä, j a hoidettava päivällä väsynyt. Screen-tv yksi hoitajista, tosin kaikilla muillakin palveluntuottajilla, yksityisillä tai kunnallisisilla. jne jne.

Vierailija
4/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa attendosta, olen nähnyt huonompia paikkoja Mehiläisellä. Attendolla varmasti paikkakohtaista. Pääsin erittäin ihanaan paikkaan ensin keikkalaiseksi ja nyt määräaikaisessa työsuhteessa. Hoitajat ovat kunnioittavia asukkaita kohtaan että omaisille.

Suosittelisin kokeilemaan, ei voi tietää ennenkuin käy kokeilemassa itse. En rupeisi muodostamaan ennakkoluuloja kuulopuheiden perusteella. Jos itse olisin kuunnellut niin olisin jäänyt paitsi ihanasta työpaikasta😊

Vierailija
5/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllystä. Pahinta, että organisaatiossa 50-kymppisiä entisiä hoitoalan naisia, jotka ei välitä, ei osaa hommiaan, suojelevat toisiaan ja länkyttävät Attendon arvoista kuin jostain uskonnosta.

Erittäin haukuttu työpaikka kaiken kaikkiaan.

Vierailija
6/8 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attendo on syöpä joka on päässyt leviämään suomineidossa!

Vierailija
7/8 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attendo on jostain syvältä , eivät edes maksaneet mun viimeistä palkkaa!!

Vierailija
8/8 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attendolla palkanlaskija ei osaa hommaansa. Joka kuukausi joutuu selvittämään puuttuvia rahoja palkasta. Todella raivostuttavaa. Ja kyllä työpaikan vaihto on edessä. Ja mainitakseni olin töissä ensin toisessa firmassa, mutta Attendo osti meidän hoivakodin. Muuten en ikinä olisi mennyt Attendolle töihin.