"Viisarin värähtämisestä" kysymys
Siis onko normaalia, että naisella alkaa "sykkiä" alapäässä, jos hän tuntee vetoa johonkin henkilöön tai jos ns. "panettaa"? Mietin vain, että olenkohan mä jotenkin yliseksuaalinen, kun itse tunnen niin.
Yksi tietämäni ihminen käyttäytyi tosi viettelevästi ja seksikkäästi ja mulle tuli sellainen "viisari värähtää" -fiilis siitä tyypistä, vähän samaan tapaan varmaankin kuin miehillä ns. seisokki. Haluaisin olla mieluummin frigidi tapaus ja tunnen häpeää siitä, että koen seksuaalista halua sekä olen joskus epäillyt, että mussa on jotain vikaa, kun koen näin. Mutta en kehtaa keneltäkään kysyä tällaisia livenäkään. :)
Kommentit (16)
Tulin tänne koska luulin että keskustelu koskee kelloja. Petyin.
Mulla tuntuu pillussa jos joku mies vetää puoleensa.. vähän sana kuin perhosia mahassa mutta perhosia pillussa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuntuu pillussa jos joku mies vetää puoleensa.. vähän sana kuin perhosia mahassa mutta perhosia pillussa.
Joo, tätä itsekin mietin. Kun siis yksi ihminen sai nuo vibat minussa aikaan ja samassa yhteydessä tajusin olevani erittäinkin viehtynyt kyseiseen ihmiseen. Harvoin tuntuu mitään noin voimakasta kuitenkaan, mutta se ihminen on mulle täysi kymppi joka suhteessa.
Lisäkysymys: onko nainen lesbo tai mies homo, jos tuntee kyseisellä tavalla omaa sukupuoltaan kohtaan? Vai pitääkö ryhtyä fiiliksistä tekoihin, jotta on homo?
Itse sain kyseisen pimpsatuntemuksen kun tapasin toistaiseksi ainoan poikaystäväni ekaa kertaa.
Mullakin tuntuu pimpassa perhosia!
Mulla kostuu ja alkaa supistella. Toisaiseksi vain 1 mies saanut elämäni aikana nuo tunteet, ja silloinkin tilanne oli aivan absurdi ja tilanne epäseksuaalinen.
Joo, mullekin on tullut. Siis olen kokenut yhdestä miehestä sydämessä muljahduksia, toisesta alapäässä. Toivon, että tulisi vastaan vielä sellainen, joka aiheuttaisi molemmat tuntemukset yhtäaikaa :D
Tosi hot mies saattaa saada kostumista aikaan ihan vain katseellaan tms. Siitä tulee kauheen tuhma olo, ja nolottaa, kun miettii, et jos se tietäis. Mut ihan normaaliahan se on, vastaa täysin miesten stondista.
Siis mulle tuli ekaa kertaa elämässäni nuo tuntemukset yhtä naista kohtaan sellaisessa suhteellisen virallisessa tilanteessa, jossa hän sinänsä käyttäytyi yllättävän "vapaamielisesti" ja nykyisin olen aivan totaalisen ihastunut häneen. Ennen olin täysin hetero. :/
Tämä ihastumiseni on saanut miettimään seksuaali-identiteettiäni täysin uusiksi. En kyllä tajua vieläkään, miksi mulle kävi näin ja mikä siinä naisessa on niin maagista, että saa mut tuntemaan näin. Kukaan muu nainen tai mieskään ei ole saanut mua kokemaan tällaisia fiiliksiä ikinä aiemmin.
T. Yksi nainen täältä jostain
Vierailija kirjoitti:
Tosi hot mies saattaa saada kostumista aikaan ihan vain katseellaan tms. Siitä tulee kauheen tuhma olo, ja nolottaa, kun miettii, et jos se tietäis. Mut ihan normaaliahan se on, vastaa täysin miesten stondista.
Joo, mulle se yksi nainen saa aikaan tuon "naisten stondiksen". Ja muakin nolottaa se. Hän on kyllä jotenkin tosi mystisen ihana tapaus kaiken kaikkiaan...harmi vain, etten voi koskaan saada häntä omakseni. :'(
No on estynyttä sakkia jos tulee tuhma olo kehon kemiallisista reaktioista ja nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
No on estynyttä sakkia jos tulee tuhma olo kehon kemiallisista reaktioista ja nolottaa.
Onhan se kiusallista, kun kroppa reagoi "itsekseen". Tietääkseni moni mieskin häpeää erektiotaan esim. julkisella paikalla. Itse olin silloin tilanteessa, jossa oli muitakin paikalla. Olin ihan "sekaisin" hänestä, mutta mun piti teeskennellä normaalin välinpitämätöntä siinä tilanteessa. Varmaan minusta huomasi, että tunsin vetoa häneen, mutta en olisi halunnut ulkopuolisten arvaavan mitään todellakaan.
Mulla ainakin sykkii ja olen seksuaalinen tosihimoinen.
On niin normaalia, että anna mennä vaan! Toinen samanlainen ja mies, joka 25-v. jälkeen käy kuumana edelleen