Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äidit hoi!

14.03.2017 |

Apua kaivattaisiin.. vauva 3,5kk kasvanut vain rintamaidolla eikä juonut kertaakaan pullosta. No huomenna olen menossa leikkaukseen joten en saa imettää, joten paljon korviketta antaa? Tuskin osaa lopettaa ajoissa juomista eikö korvike pidä kauemmin nälkää kuin rintamaito? Olen kuullut että korvike ruokailu välit noin 3h pitääkö paikkaansa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää koittaisin varmaan lypsää ja hörpyttää.

Älkää nyt huomiselle jättäkö kokeilua, että huoliiko. Kyllä kai niissä paketeissa ohjeet on?

Vierailija
2/7 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi mistään tietää etukäteen paljonko korviketta menee, jos et ole ennen antanut. Kokeilemalla se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pumpannut maitoa mutta en saa riittävästi koko päivälle joten todennäköisesti sekoitan rintamaitoa ja korviketta keskenään. Kehotus oli että 12h ei saa imettää nukutuksen jälkeen.

En yhtään tiedä paljon lapsi saa irti yhdestä syöttökerrasta. Monta milliä maitoa tuttipulloon?

Vierailija
4/7 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä_313 kirjoitti:

Olen pumpannut maitoa mutta en saa riittävästi koko päivälle joten todennäköisesti sekoitan rintamaitoa ja korviketta keskenään. Kehotus oli että 12h ei saa imettää nukutuksen jälkeen.

En yhtään tiedä paljon lapsi saa irti yhdestä syöttökerrasta. Monta milliä maitoa tuttipulloon?

No varaatte tarpeeksi sitä, ja syötellä pikkuhiljaa. Kyllä se lopettaa, kun on täynnä. Oisko joku puoli tuttipullollista...? Ja syöttää heti kun herää tms. ettei kerkee raivostumaan.

Ei se onneksi päivässä nälkään kuole eikä korvikkeeseenkaan. Tuon ajan menee vaikka päällään seisten. Sulla voi tissit vaan olla vähän helvetin täynnä...

5/7 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat pumppailemaan, ihan jo siksi että tulee tisseille tukalaa, niin kannattaa saada ne mahdollisimman tyhjäksi ennen leikkaukseen menoa. Ja jos vauva ei ota pullosta, niin lusikallakin tai ruiskulla voi antaa. Varoiksi voi ostaa muutama korviketetra, jos pumpattu maito ei riitäkään.

7/7 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauha huoli tuttipullosta mutta ahmii kun sieltä tulee niin nopeasti. Itellä on maidonkerääjä ja pumppu jotta saa rinnat tyhjäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi