Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneudesta on hyötyä, mutta myös paljon haittaa

Vierailija
13.03.2017 |

Melkeinpä jokaisella työpaikalla saa p.skaa niskaansa toisilta naisilta. Tuijotetaan, puhutaan pahaa selän takana, keksitään perättömiä väitteitä pomolle ja yritetään kaikim keinoin savustaa ulos.

Haluaisin muuttaa pois Suomesta. Siellä tuskin olisin enää niin kaunis joten saisin varmasti parempaa kohtelua.

Olen ahkera ja muut huomioonottava. En minä ole ansainnut tällaista kohtelua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag förstår, bebe.

Vierailija
2/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vielä se yhteisön lähes kaikkien naisten ihailema komistus sattuu ihastumaan sinuun.

Sitten se mulkoilu, perättömien juorujen levittäminen ja eristäminen(erityisesti tästä unelmavävystä) vasta alkaakin.

Lisävaihteita tuo vielä se, jos olet itse mukava, hillitty ja enemmän vetäytyvä kuin äänekäs keskipiste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyskin vaikuttaa.

4/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo rumuuden voittaa, vaikka siihen et verrannutkaan.

Superrikkaillakin on varmaan rahojensa kanssa ongelmia, kuten kateelliset ja hyväksikäyttäjät. Mutta rahamääräänsä on aina helpompi vähentää kuin lisätä.

Eikö sitä kauneuttaankin voi jotenkin vähentää, tai oikeastaan vain peittää "rumentamalla" itseään, jos oikeasti kokee kauneutensa ongelmalliseksi? Vai oletko niin kaunis, ettei sen piilottaminen onnistu?

5/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no olisitko mielummin ruma? Et kokisi ihastuksiltasi ikinä vastakaikua, miehet eivät lähestyisi sinua, ei parisuhteita eikä seksiä ja herättäisi vielä lisäksi silläkin negatiivista huomiota? Olisiko se parempi?

6/9 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, kerrankin on selvää hyötyä siitä, että on niin tuikitavallinen, että on jo käytännössä huomaamaton. Enpä ainakaan kiinnitä kanssaihmisten huomiota ulkoisen olemukseni tai muun epäolennaisen perusteella, vaan lähinnä tekemisteni ja sanomisteni kautta. Kukaan ei kyräile, tai jos kyräilee, niin todennäköisesti olen tehnyt jotain ansaitakseni sen. Ja minäkin olen aikanaan vuosia nuoruudestani käyttänyt oman tuskastuttavan tavallisuuteni murehtimiseen...

Vierailija
7/9 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös huonoitsetuntoiset miehet osaa tuon.

Jos nainen on kaunis ja tätä miestä lahjakkaampi ja pystyvämpi miehen ihannoimmassa asiassa, se saa tällaisen miehen helposti sorsimaan, eristämään ja mustamaalaamaan tätä naista.

Kaunis ja kykeneväinen nainen on heikoille miehille melkein kovempi itsetunnonlatistaja kuin kanalaumanaisille.

Vierailija
8/9 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Jaa no olisitko mielummin ruma? Et kokisi ihastuksiltasi ikinä vastakaikua, miehet eivät lähestyisi sinua, ei parisuhteita eikä seksiä ja herättäisi vielä lisäksi silläkin negatiivista huomiota? Olisiko se parempi?

Nimenomaan näin se menee. Aamen.

T. Ruma nainen (geneettisessä mielessä olen kasvoiltani vain liian erikoisen näköinen, muutenhan olen ihan hoikka ja pukeudun neutraalisti ja nätisti)

Vierailija
9/9 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti nämä kauneudestaan valittavat myös satsaavat pukeutumiseensa ja pukeutuvat näygtävästi ja paljastavasti sekä naisellisesti. Lisäksi he usein ovat flirttaileviakin. Jos he muuttaisuvat tyyliään hieman harmaavarpusmaisemmaksi ja käyttäytyisivöt vaatimattomammin, niin ihmiset kohtelisivat heitä osana harmaata massaa eli hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi