Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
jos kävis rasvaimussa, niin kuinka nopeesti lihois takaisin?
13.03.2017 |
Kirurgeja paikalla?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos elämäntavat pysyy ennallaan, niin alle vuodessa kaikki on tullut takaisin.
Ja rasvaimun jälkeen ei kannata lihoa takaisin, sillä joskus uudelleenlihomisen lopputulema on jotain aika alienmaista.
Koska pois imettyjä rasvasoluja ei ole ottamassa rasvaa takaisin, niin lihominen saattaa kohdistua jonnekin muualle, mihin sitä viimeiseksi haluaisit.
Tuossa voi huonolla tuurilla käydä niin, että melkein sama määrä läskiä, mikä vaikka reisistä on imetty, lihotaan uudelleen esimerkiksi vatsaan, alleihin ja pohkeisiin.. Aika friikkiä.
Alue: Aihe vapaa
up