Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ystävä" suuttui, kun en enää jaksanut palvella häntä

Vierailija
13.03.2017 |

Esimerkkejä on vuosien aikana monia- Tällä kertaa en lähtenyt heti viemään häntä kotiin tai vaihtoehtoisesti etsimää hänen miestään. En jaksa. Tein muuton loppusiivousta ja ystävä vain valitti krapulaansa ja rahapulaa. Ja sitä että minun tulisi järjestää hänen puolestaan asioita koska on itse polttanut sillat takanaan. Kun en suostunut viemään häntä kotiin, hän lähti sanomatta mitään. Minulla on kaksi pientä lasta, hänellä yksi täysi-ikäinen lapsi. Tiedän että heillä on raha tiukassa, mutta miksi minun tulisi aina kustantaa kaikki, tupakat, ruuat, juomat ym? Hänen miehellään menee hyvin. On rahaa lähteä baariin, ostella suht kalliita vaatteita, juottaa kavereita jne. Status maksaa. Mutta tällä ns.ystävälläni ei ole ikinä rahaa. En jaksa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmi?

Vierailija
2/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuollainen ystävyys kokonaan, eihän tuossa ole mitään järkeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teit, kun lopetin kynnysmattoja olemisen.

Pidä pintasi jatkossakin. Itse asiassa: mitä sinä saat tuolta ystävyyssuhteelta?

Mitä ystävä antaa sinulle / mitä sinä hänelle? Miehillä kaikki henkiset ja materiaalisen asiat ja jos ei mene tasan, ala pikkuhiljaa erottautumaan hyväksikäyttäjästä. 🐤🐥🐇🐥🐇🐇

Vierailija
4/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ollut ystävä. Hyvä että lähti itse. 

Vierailija
5/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimmi?

? Haluaisin vuodattaa enemmänkin, ihan kaikki oikeilla tapahtumilla, tutut ehkä tunnistaisi. Olen väsynyt, aivan kuin he tekisivät näin aivan tahalleen. Joskus tuntuu että ns.ystäväni haluaakin käyttää minua kynnysmattonaan tai yrittää sitä kovasti. En pidä häntä oikein minään, kaikki kunnioitus on mennyt. ap

Vierailija
6/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prkl. Miehillä= mietipä

Vierailija
7/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun tuollaiset tyypit katoavat oma-aloitteisesti, on se yhtä ihanaa, kuin roskat kävelisivät itse roskikseen."

Vierailija
8/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein teit, kun lopetin kynnysmattoja olemisen.

Pidä pintasi jatkossakin. Itse asiassa: mitä sinä saat tuolta ystävyyssuhteelta?

Mitä ystävä antaa sinulle / mitä sinä hänelle? Miehillä kaikki henkiset ja materiaalisen asiat ja jos ei mene tasan, ala pikkuhiljaa erottautumaan hyväksikäyttäjästä. 🐤🐥🐇🐥🐇🐇

Ennen hän oli hauska ja on sitä vieläkin kyllä. Pidän hänen seurastaan mutta nykyään tiedän, että hän haluaa jotain jos ottaa yhteyttä. Säälinkin häntä paskasta miesvalinnasta. Mies on kummallinen, ylimielinen ja epäilen että pettää vaimoaan. Heillä ei mene hyvin, ehkä siksi ystäväni käytös on tuollaista kaameaa. ap

Vierailija
9/9 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi