Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen tv-julkkiksen toivoisit olevan mahdollisimman pian entinen tv-julkkis?

Vierailija
13.03.2017 |

Rostedt? Kataja? Veitola? Pimiä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina Lahtinen.

Vierailija
2/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon joutaa koko sakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu Pimiä

Vierailija
4/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokauppakeisari

Vierailija
5/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola ja Pimiä!

Vierailija
6/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että joku tulee kohta ehdottamaan Axl Smithiä. Minä kuitenkin toivon, että jos Frozeniin tehdään kakkososa, hän esittää edelleen Kristoffin osan.

Vierailija
7/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salminen

Vierailija
8/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salminen

Ne kaikkiko? Vai ainoastaan Esko?

Vierailija
9/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Hirviniemi.

Vierailija
10/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duudsonit

Jethro Rostedt

Vierailija
11/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Hautala

Vierailija
12/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni koulutuksen läpikäynyt ammattinäyttelijä (t)  (nuoretkin) pitäisi saada enemmän näkyvyyttä tv-ohjelmissa.  Toki edelleen joku muukin lahjakkuus, erikoisuus mahtuu mukaan.  Me katsojat valitsemme katsommeko "pimiää, hämärää, valoisaa, tai jotain muuta tyyppiä"                                                                                                                                                            

Olen nyt seurannut mm. Ylen Uusi päivä sarjaa, tykkään siitä, että esiintyjiä on monesta ikäluokasta.                                                                                                                                                                

Mielestäni on myös turhaa ajan tuhlausta, katsoa ohjelmia joissa esiintyy "inhokkinne" jonka toivoisitte katoavan kuvaruudusta.  Mitä turhia, vaihda kanavaa, se helpottaa ;)  

Vierailija
13/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni koulutuksen läpikäynyt ammattinäyttelijä (t)  (nuoretkin) pitäisi saada enemmän näkyvyyttä tv-ohjelmissa.  Toki edelleen joku muukin lahjakkuus, erikoisuus mahtuu mukaan.  Me katsojat valitsemme katsommeko "pimiää, hämärää, valoisaa, tai jotain muuta tyyppiä"                                                                                                                                                            

Olen nyt seurannut mm. Ylen Uusi päivä sarjaa, tykkään siitä, että esiintyjiä on monesta ikäluokasta.                                                                                                                                                                

Mielestäni on myös turhaa ajan tuhlausta, katsoa ohjelmia joissa esiintyy "inhokkinne" jonka toivoisitte katoavan kuvaruudusta.  Mitä turhia, vaihda kanavaa, se helpottaa ;)  

Usein samat tyypit esiintyvät useammilla kanavilla, joten kanavan vaihto ei tuo helpotusta.

Vierailija
14/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein samat tyypit esiintyvät useammilla kanavilla, joten kanavan vaihto ei tuo helpotusta.[/quote]

Todellakin 😩. Olet oikeassa.  Itse teen siten, etten katso koko kanavan ohjelmatarjontaa mikäli siellä on jotain kymmenettä kertaa uusintoina tulevia Ritan&Akin rakkausjuttuja.  Äskeinen vain yksi mainittu. Sillä niitähän riittää.  Keskityn jo etukäteen mitä haluan katsoa ja mitä en.  Useimmiten päädyn esim. Areenan tarjontaan, siellä on ainakin minulle paljon sellaista mitä on jäänyt lähetysajankohtana katsomatta. Voin katsoa (ainakin toistaiseksi on voinut) ilman rekisteröintymistä tai lisämaksua. Olen yökkö tv ohjelmien suhteen, katson yömyöhään 🤗

Vierailija
15/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokauppakeisari, Jethtro, Aku Hirviniemi ja Niina Lahtinen, Roope Salminen, Duudsonit

Vierailija
16/16 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän