Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei juma#*@^?! Onko tää 2v ikä just se ärsyttävin?

Vierailija
13.03.2017 |

Vaihe lapsella. Minä ite, ei sitä, minun, ei , ei ei äiti.. jatkuva mankuminen ja mikään ei kelpaa. Hermot hieman kireellä nyt 😀 tätäkö se uhma on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni täyttää 16, ja vaikka viime vuosina on ollut joitakin erittäin ärsyttäviä vaiheita, on ärsyttäviä ikä silti ollut, tadaa, 6 vuotta. Koko sanavarasto oli "ei", "en mene", "en tee" ja "ei huvita". Kuin kivirekeä olisi vetänyt perässään. 10 vuoden kohdalla oli myös jokin väninävaihe.

Vierailija
2/12 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Eli siis pahenee vielä. 😂 meillä ollut suhtkiltti lapsi, mut tää viikko ollut kauheeta mankumista ja ei sitä, ei tätä . 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole vaikein ikä ollut meillä 2-V. 

Vuodet 13-18 ovat menneet minulla tosi lyhyillä yöunilla kännykkä kädessä nukkuen. Huoli sekoilevasta murkusta on valtava. 

Vierailija
4/12 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. Eli siis pahenee vielä. 😂 meillä ollut suhtkiltti lapsi, mut tää viikko ollut kauheeta mankumista ja ei sitä, ei tätä . 😀

Oma tahto ja kuinka sitä käytetään :) katselen joskus kaupungilla meritähdeksi heittäytyviä kaksivuotiaita, mistä ne tietävätkin olla niin veteliä? Kuin hyytelöä, kunnes otat kainaloon, jolloin alkaa karjuminen ja potkiminen...Muistan joskus räntäsateessa kauppakassit toisessa kädessä ja tällainen toisessa kainalossa miettineeni elämän tarkoitusta periminen kertaa (ei ole vielä selvinnyt).

Vierailija
5/12 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tahto ja kuinka sitä käytetään :) katselen joskus kaupungilla meritähdeksi heittäytyviä kaksivuotiaita, mistä ne tietävätkin olla niin veteliä? Kuin hyytelöä, kunnes otat kainaloon, jolloin alkaa karjuminen ja potkiminen...Muistan joskus räntäsateessa kauppakassit toisessa kädessä ja tällainen toisessa kainalossa miettineeni elämän tarkoitusta periminen kertaa (ei ole vielä selvinnyt).

*parikin kertaa

Vierailija
6/12 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatehuoneesta saa akustiikkapaneeleilla tehtyä äänieristetyn jäähykopin, näin meillä tehtiin kun esikoinen oli tuossa iässä. Siellä sopii riehua ja huutaa, kun vain omat korvat kärsivät. Ulos pääsee kun osaa käyttäytyä. Suosittelen lämpimästi muillekin.

Vierailija
7/12 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon myös 6-v.

Vierailija
8/12 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 v

Vierailija
9/12 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksivuotiaiden haalareissa pitäisi ehdottomasti olla vakiovarusteena kantokahvat 😂

Vierailija
10/12 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v, 6v, teini-ikä pahin. Ei kaikilla näin, mun esikoinen oli helppoa teini-ikään asti, ja silloinkin ns helppo, mutta oli muuten ongelmainen. Nuorempi on käyttänyt kaikki kehitysvaiheet täysillä!

Vierailija
11/12 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas kun alkaa kyselyikä! Meillä on poika, joka täyttää 3kk:n päästä 3v. Kaikkeen on vastaus "miksi?". Miksi miksi miksi MIKSI?!? Koko pikku mies on ihan taukoamatta yhtä kysymystä. Ja samaa asiaa kysytään noin tuhat kertaa päivässä. Ja minä ite ja ei ei EI vaihe samalla...

Vierailija
12/12 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3v sanoo että ÄITI,ISI HILJAA! sit höpöttelee omiaan huutamalla päälle, inttää vastaan kokoajan. Inisee ihan jatkuvaan ja huutaa kokoajan.. Jopa normaali puhe on sellasta huutopuhetta.. Vaikka kuinka yrittää että vauva nukkuu niin jatkuvaan huutaa. Pakko on laittaa oven taakse että saa vauva nukkua.. Eikä tuolle ulkona käynti auta. Riehuu ja huutaa ulkona ja kun tulee sisälle niin riehuu ja huutaa kahta kauheammin kun aikaisemmin.. Se pärinä alkaa aamu 6desta ja loppuu ilta 9 aikaan kun menee nukkumaan... Tuntuu että tää touhu ei lopu. Jo vuoden on tämä vaihe kestäny.