Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka uskaltaa myötää että peruskoulussa oli hauska kiusata muita?

Vierailija
13.03.2017 |

Etenkin nynnyjä ja friikkejä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
2/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti oli. Nyt maksatte sit mun kotona masennuksen ja paniikkihäiriön kourissa makaamisen verorahoistanne. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella kiusasin erityisesti yhtä luokkamme tyttöä siihen pisteeseen asti, että hän ei enää tullut kouluun. Silloinkaan en edes tajunnut tekojeni vakavuutta, sillä koin sen olevan harmitonta leikkiä ja hauskaa!

Tunneajatteluni oli täysin kehittymätöntä tuossa iässä, sen lisäksi koko koulussa oli huono ilmapiiri ja oli otettava sellainen kiusaajan/pomon rooli jos siltä halusi välttyä. Juuri tämän vuoksi olisi mielestäni hyödyllistä, jos koulussa alettaisiin opettaa vaikka ihan omana oppiaineena sosiaalisia taitoja, toisten huomioonottamista, empatiataitoja ja ryhmässä toimimista.

Haluaisin pyytää anteeksi tältä kiusaamaltani tytöltä. Olen pahoillani törkeästä käytöksestä ja toiminnastani, jonka vakavuutta en aikanaan tajunnut!

Vierailija
4/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä menin lopettamaan kiusaamisen ja se myös loppui . Samaa teen kaikkialla ja myös täällä. Ja se loppuu aina. Lyön niin kovat pöytään että palkinto työstä irtoaa aivan aina. Jos lähtee leikkiin on leikki kestettävä loppuun saakka eli käräjille.

Vierailija
5/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti oli. Nyt maksatte sit mun kotona masennuksen ja paniikkihäiriön kourissa makaamisen verorahoistanne. :)

Annoit heidän pilata koko elämäsi? Koska aiot ottaa vastuun omasta onnellisuudestasi?

Vierailija
6/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain luuserit antavat kiusata itseänsä.

Vierailija
7/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteella kiusasin erityisesti yhtä luokkamme tyttöä siihen pisteeseen asti, että hän ei enää tullut kouluun. Silloinkaan en edes tajunnut tekojeni vakavuutta, sillä koin sen olevan harmitonta leikkiä ja hauskaa!

Tunneajatteluni oli täysin kehittymätöntä tuossa iässä, sen lisäksi koko koulussa oli huono ilmapiiri ja oli otettava sellainen kiusaajan/pomon rooli jos siltä halusi välttyä. Juuri tämän vuoksi olisi mielestäni hyödyllistä, jos koulussa alettaisiin opettaa vaikka ihan omana oppiaineena sosiaalisia taitoja, toisten huomioonottamista, empatiataitoja ja ryhmässä toimimista.

Haluaisin pyytää anteeksi tältä kiusaamaltani tytöltä. Olen pahoillani törkeästä käytöksestä ja toiminnastani, jonka vakavuutta en aikanaan tajunnut!

Nyt ihan kivasti menestyneenä on kiva pyydellä anteeksi, eikö niin! Harmi, että hänen elämänsä meni pilalle!

Mitäpä jos sinunkin vielä menee :D Eii kai!

Vierailija
8/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä opetellaan elämäntaitoja. Yhtenä päivänä voit olla "kiusattu", toisena se "kiusaaja."

Vierailija
9/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lastani kiusataan eikä muut keinot auta, teen kiusaajista rikos- ja lastensuojeluilmoituksen. Katotaan sitten tekeekö mieli vielä kiusata vai meneekö pupu pöksyyn.

Vierailija
10/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoit heidän pilata koko elämäsi? Koska aiot ottaa vastuun omasta onnellisuudestasi?

Ja kiusaaminen jatkuu nyt AV:lla...

Vierailija
11/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lastani kiusataan eikä muut keinot auta, teen kiusaajista rikos- ja lastensuojeluilmoituksen. Katotaan sitten tekeekö mieli vielä kiusata vai meneekö pupu pöksyyn.

Millä nimellä ajattelit tehdä rikosilmoituksen jos lapselle on huudeltu esim haukkumasanoja? Lapsi väittää että huusi ja kiusaaja väittää että ei.

Vierailija
12/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos joku ampuisi minua esim jalkaan ja se poistettaisiin, en jäisi loppuelämäkseni sänkyyn voivottelemaan. Opettelisin elämään ilman sitä jalkaa, vaikkei se minun syyni ollut että minua ammuttiin.

Vierailija
13/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos joku ampuisi minua esim jalkaan ja se poistettaisiin, en jäisi loppuelämäkseni sänkyyn voivottelemaan. Opettelisin elämään ilman sitä jalkaa, vaikkei se minun syyni ollut että minua ammuttiin.

Voi voi mitä kakkaa.

Vierailija
14/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan sitä viellä töissäkin ja täällä. ;D

Vierailija
15/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi mitä kakkaa.

Sinulle varmasti, koska odotat loppuelämäsi että se ampuja tulee hyvittämään tekonsa. Ei se tule, ei sitä kiinnosta, elää onnellisena jossain.

Vierailija
16/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajien toimet on lopetettava tekemällä niiden olo mahdollisimman epämukavaksi. Esim. vastustamalla niitä suureen ääneen julkisesti ne yleensä pelästyy. Vaikuttamista on myös jatkettava, jotta se kiusaaja viimein lopettaa, kun ymmärtää seuraukset.

Vierailija
17/17 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa kaikki kiusas toisiaan ja opittiin vetämään turpaan, niin pojat kuin tytötkin. Kaikilla meni tosi huonosti ja elo oli harmaata. Ei, ei todellakaan ollut hauskaa kiusata tai tulla kiusatuksi. Meidän koulussa kiusattiin koska ei muuta osattu tehdä ja se oli ainut tapa purkaa huonoa oloa.

Emmä tiiä johtuiko se nyt mitenkään erityisesti siitä että monella oli tod. huonot kotioltavat (paljon alkoholismia, huumeita, seksuaalista, henkistä ja fyysistä väkivaltaa jne), mutta se koulun ilmapiiri ei kyllä auttanut. En tiedä kuin muutaman ihmisen ko. koulusta jolla menis nykyään hyvin. Enemmistö yksinhuoltajia joilla iso lapsikatras ja jotka ravaa sossun luukulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi