Käykää meediolla, jos haluatte yhteyden edesmenneisiin
Olin skeptinen asian suhteen, mutta kokeilin ja nyt on kyllä pakko uskoa, että kuolemaa ei ole. Elämä jatkuu kuoleman jälkeen henkimaailmassa, henkisillä tasoilla.
Kommentit (21)
Henkimaailma ei sitten ole mikään kepeä juttu, kannattaa miettiä miten sen kanssa pelailee. Suosittelen Jeesus-tietä.
Vai että demoneilta tulee viestit? Joopa joo.
Henkimaailmaan uskon. Kristitystä näkökulmasta vaan en voi itse hakeutua meediolle. Raamatussa kielletään selvästi tällainen yhteydenotto ja siihen pyrkiminen. Itse voi toki rukoilla edesmenneiden puolesta ja heille rukouksen yhteydessä "välittää" ajatuksiaan ja terveisiään, mutta meedio kyllä menee "ronkkimaan" alueelle, johon meillä ei kuuluisi olla asiaa. Edesmenneet nähdään ja tavataan, kun se aika itselle koittaa. Siihen saakka täytyy malttaa odottaa.
arkkipiispaMike kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin skeptinen asian suhteen, mutta kokeilin ja nyt on kyllä pakko uskoa, että kuolemaa ei ole. Elämä jatkuu kuoleman jälkeen henkimaailmassa, henkisillä tasoilla.
ei ne henkiviestit tule sun sukulaisilta tai kavereilta vaan demoneilta jotka tietävät asioita
joku idiootti oli eläinkommunikoija nimeltään, kuulemma välittää kuolleiden eläinten viestejä ihmisille! miten voi ollaihminen tyhmä
tai sitten yksisarvishoitaja!
Lyttäät aloittajan, ja väität, että viestit tulevat demoneilta. Miten niitä demoneja sitten voi olla? Henkimaailmaahan niidenkin kai pitäisi olla. Vaikka itse en niihin usko. Demonit ovat mielestäni vain ilkeiden ihmisten mielikuvituksen tulosta.
Sen sijaan olen saanut erikoisella tavalla viestin kuolleelta omaiseltani. Ja sen jälkeen on monesti käynyt mielessä, että kunpa tulisi lisää viestejä. Kun se saamani viesti oli ihan selkeästi sellainen, että " täällä ollaan, kaikki on hyvin".
Itselläni on tuollainen lahja pystyä vaistoamaan henkiolentoja ja kommunikoimaan niiden kanssa. Kyllähän siitä ns. normaalikeskustelussa nykyaikana aika hiljaa tulee oltua, koska ihmiset eivät paitsi enää usko sellaisiin asioihin, niin pilkkaavat melkoisesti niitä jotka uskovat ja kokevat.
Mutta moni joka on minulta apua hakenut, on ollut todella kiitollinen siitä mitä on saanut. Mulla oikeastaan harvinaisempia on ne jotka haluavat yhteyden edesmenneeseen ja näillä on yleensä vakava syy, esim. valtava katumus jostain mitä on tehty tai sanottu tai jäänyt sanomatta tai tekemättä juuri ennen toisen kuolemaa. Enemmän on niitä jotka kokevat hämmentäviä tai pelottavia henkimaailman ilmiöitä esim. kodissaan ja haluavat tietää niistä enemmän tai saada niihin apua (kaikki eivät halua henkiä pois, jos ne osoittautuvat ystävällismielisiksi ja vaarattomiksi).
vot joutua riivatuksi jos menet meediolle
Miten niin. Menetin mieheni ja ikävä on kova. Pidän hänen vaatteitaan kotona päälläni, kaikki mitä teen, mietin, olisiko hän tehnyt näin vai toisella lailla ja ajatukset koko ajan hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Henkimaailmaan uskon. Kristitystä näkökulmasta vaan en voi itse hakeutua meediolle. Raamatussa kielletään selvästi tällainen yhteydenotto ja siihen pyrkiminen. Itse voi toki rukoilla edesmenneiden puolesta ja heille rukouksen yhteydessä "välittää" ajatuksiaan ja terveisiään, mutta meedio kyllä menee "ronkkimaan" alueelle, johon meillä ei kuuluisi olla asiaa. Edesmenneet nähdään ja tavataan, kun se aika itselle koittaa. Siihen saakka täytyy malttaa odottaa.
Ei meedio ronki, on vain välittäjä.
Henkimaailmasta tulija itse päättää haluaako yhteyttä omaiseen.
Meedioiden kanssa pulaaminen aukoo ovia joiden pitää olla suljettuina. Älä sitten tule itkemään jos elämässä alkaa tapahtumaan selittämättömiä ikäviä asioita.
Meedio valehtelee, voi osua oikeaan, kun seuraa herkeämättä ilmeitäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ne henkiviestit tule sun sukulaisilta tai kavereilta vaan demoneilta jotka tietävät asioita
joku idiootti oli eläinkommunikoija nimeltään, kuulemma välittää kuolleiden eläinten viestejä ihmisille! miten voi ollaihminen tyhmä
Lyttäät aloittajan, ja väität, että viestit tulevat demoneilta. Miten niitä demoneja sitten voi olla? Henkimaailmaahan niidenkin kai pitäisi olla. Vaikka itse en niihin usko. Demonit ovat mielestäni vain ilkeiden ihmisten mielikuvituksen tulosta.
Sen sijaan olen saanut erikoisella tavalla viestin kuolleelta omaiseltani. Ja sen jälkeen on monesti käynyt mielessä, että kunpa tulisi lisää viestejä. Kun se saamani viesti oli ihan selkeästi sellainen, että " täällä ollaan, kaikki on hyvin".
Viestisi on outo. En tajua ajatuksen juoksuasi. Jos et usko siis henkimaailman olemassaoloon, niin kuinka ihmeessä olet saanut viestin tuolta puolen? Mistä se mielestäsi sinulle tuli?
Ap, niin uskon minäkin henkimaailmaan. Kuolema on vain fyysinen, henki jatkaa oloaan. Minulla (ja mummollani) on näitä kokemuksia ollut ja täytyy sanoa, että erikoisia ovat. Ja ei, en todellakaan usko, että ne ovat ilkeiden demoneiden aikaansaannosta, sillä niistä tulvii suuri rakkaus ja sehän on Jumalasta. On väärin pelotella demoneilla. Eikä meedio mitään ronki, sillä se maailma on läsnä tässä koko ajan.
Kävin minäkin meediolla joskus ja sain häneltä varmistuksen näille asioilleni.
Vierailija kirjoitti:
Ei valehtele, sillä hän esim. kertoo jopa päiväkirjaan kirjoittamiasi ajatuksia, samoilla ilmaisuilla. Ja kuvailee tätä henkeä juuri sellaisena persoonana, jollainen hän oli/on. Hän osaa kertoa tarkkoja yksityisasioita, joita ei voi onkia netistä tai pelkistä mikroilmeistä. Se on kuulkaas ihmeellistä!
Ja se ihana, hyvä ja levollinen olo, mikä siinä tilanteessa tulee...se on rakkautta ja rauhaa.
vot joutua riivatuksi jos menet meediolle
Käytä merisuolaa ja salviaa, jos tuntuu siltä. Sinulla on oma tahto myös, ettei ole pelkojen vietävänä, vaan heijastat positiivista. Luulisi että alkoholista tulee ennemmin joku "riivaus" kuin meediosta ja voithan aina valita seurasi.
Jep
Sincc
Olen ollut monasti meedio
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi valehdella. Koko maailmanhistoria on tallennettuna ..
Sincc
Aivan samoin kuin tietosi tietokoneellasikin. Kaikki partikkelit ovat järjestyneet niin, että niistä voi lukea tulevaisuudenkin.
Kuin myös menneisyyden ..
Vierailija kirjoitti:
Ap, niin uskon minäkin henkimaailmaan. Kuolema on vain fyysinen, henki jatkaa oloaan. Minulla (ja mummollani) on näitä kokemuksia ollut ja täytyy sanoa, että erikoisia ovat. Ja ei, en todellakaan usko, että ne ovat ilkeiden demoneiden aikaansaannosta, sillä niistä tulvii suuri rakkaus ja sehän on Jumalasta. On väärin pelotella demoneilla. Eikä meedio mitään ronki, sillä se maailma on läsnä tässä koko ajan.
”niistä tulvii suuri rakkaus ja sehän on Jumalasta”
Ketä Raamatussa sanottiin valheen isäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”niistä tulvii suuri rakkaus ja sehän on Jumalasta”
Ketä Raamatussa sanottiin valheen isäksi?
Mutta tässäpä on sellainen juttu, että ei se ihan noin mene
Sincc
Kuka se oikein hipi hiljaa suojelee kaikkea tietoa ? Siinäpä oikein totuuden torvi ..
Vierailija kirjoitti:
Millainen rakkaus? Langenneet enkelit ovat niitä tietolähteitä. Eivät ne ole mitään sarvipäisiä hirviöitä vaan kauniita olentoja. Mutta ne sotivat Jumalaa vastaan ja vihaavat ihmisiä tiettyjen syiden takia. Ne osaavat rakastaa tottakai. Mutta ne pettävät ja valehtelevat. Tietävät tulevan tuomionsa. Älä usko niiden viekoitteluja.