VIPoo
Kommentit (19)
Onko tämä vitsi vai jotain Amerikan ihanuutta... :D :D :D
https://www.amazon.co.uk/Wick-VIPoo-Lemon-Idol-Spray/dp/B01N42EYS7
"lakupötköjen löyhkä"
😂😂
Tän mainoksen on pakko olla vitsi...
Vierailija kirjoitti:
"lakupötköjen löyhkä"
😂😂Tän mainoksen on pakko olla vitsi...
Mietin samaa :D
Pakko olla jotain amerikkalaista paskaa koko mainos.
En mä väitä etteikö mun pee haisis, mut hei! Toi menee hiukan yli.
Apua! Näin tämän mainoksen kans äsken. Odotin koko ajan mainintaa uudesta sketsi-ohjelmasta, mutta sitä ei koskaan tullut... Olen sanaton.
Jos on hätä niin on mentävä.
Kuka nyt tollasta kantaa mukanaan?
Tän hommaan heti töihin, että voi oksentamatta mennä vessaan... Ihminen jonka pas... haisee julmetusti vois olla huomaavainen ja ostaa tätä...
Ihan hauska idea, mutta tämäkin myrkky päätyy jätevesien mukana luontoon sekä omaan juomaveteemme. Tuotteessa sanotaankin: "CAUTION: Harmful to aquatic life with long lasting effects."
Miten tämmöistä "p...kaa" saa edes myydä, ympäristölle todella haitallinen keksintö.
Mä ainakin meinaan ostaa tuota. Käsilaukkuun mahtuu kätevästi. En halua että mun käynnin jälkeen työpaikan vessa haisee niin että toisia ällöttää!
Pistää vituttamaan, että yksi historian loistavimmista tuotteista eli Poo Pourri on pöllitty ja muutettu ihan paskaksi. Poo pourrissa on vain luonnollisia ainesosia ja vitun hyvä asenne, ja sitten airwickki tulee ja muuttaa koko jutun ihan hirveäksi. EI. Vittu että vituttaa.
Loistava idea. Tänään kävin ostamassa. Itellä kauhea yleisen vessan kammo ja paskalla en oikeasti pysty käymään töissä ym. Ainoastaan kotona. Katotaan jos tän kanssa pystyis vihdoin hädän tullen mennä myös muualla. Maksoi citymarkestissa vähän reilu 6e ja tais olla 3 eri tuoksua.
Kaunis nainen ainakin mainoksessa.
Niin, tämä tuote tehty USA pöntöille joissa vesi korkealla, eli hyödytön meillä.
Just näin mainoksen telkkarissa ja repesin 😂