Pettäjät, oletteko kateellisia niille joilla on onnellinen ja hyvä parisuhde?
Kommentit (7)
En oikein osaa olla kateellinen. Suhteessamme on paljon hyvää.
Petän koska rakastan toista enkä lasten takia pysty ajattelemaan eroa. Oma suhteeni on jo vuosia ollut sisko-veli-tyyppinen, seksitön suhde.
Tiedän erittäin hyvin että tämä on ongelmallista ja että piakkoin tilanne on ratkaistava jotenkin. En aikoinani olisi koskaan uskonut päätyväni tällaiseen tilanteeseen, en koskaan!
Vierailija kirjoitti:
En oikein osaa olla kateellinen. Suhteessamme on paljon hyvää.
Petän koska rakastan toista enkä lasten takia pysty ajattelemaan eroa. Oma suhteeni on jo vuosia ollut sisko-veli-tyyppinen, seksitön suhde.
Tiedän erittäin hyvin että tämä on ongelmallista ja että piakkoin tilanne on ratkaistava jotenkin. En aikoinani olisi koskaan uskonut päätyväni tällaiseen tilanteeseen, en koskaan!
Toivottavasti löydätte jonkun ratkaisu. Onko tämä mies, jonka kanssa petät, myös varattu?
En ole.
Petän vain koska en saa mieheltä seksiä.
Miten määritellään hyvä ja onnellinen parisuhde? Meillä on hyvä suhde, mutta joitakin selvittämättömiä ongelmia, jotka miehen suku on aiheuttanut.
Ei olla vielä ainakaan päästy niistä yli kokonaan (ainakaan minä).
Petän siksi että jaksan olla parempi vaimo ja pysyn järjissäni. Aika kun kuitenkin parantaa tunnetusti kaiken. Miksi pitäisi rikkoa kaikki, kun se on parannettavissa ajan kanssa?
Elämä ei ole niin mustavalkoista kuin se nuorena näyttää!
Mä ihmettelen sitä, että petetään kun kaikki on hyvin. Mikä siihen sitten taas johtaa? Olen saman miehen kanssa edelleen yhdessä, petti mua vuosi sitten. Meillä oli raha-asiat hyvin, arki sujui, ei tapeltu vaan oltiin iloisia ja seksiä oli lähes joka päivä. Enkä vieläkään ole saanut vastausta miksi petti.
Minulla on unelmaisen ihana mies ja täydellinen avioliitto. Olen silti pettänyt, koska en vaan pysty olemaan yksiavioinen.
nosto