Eroon mustasukkaisuudesta
Ongelmani on mustasukkaisuus, tai oikeammin hylätyksitulemisen pelko. Olen naimisissa menestyneen,komean miehen kanssa, jonka työkuviot muuttuvat jatkuvasti(muusikko), joten hän tapaa koko ajan mielenkiintoisia ihmisiä. Meillä menisi muuten kivasti, jos en itse ajaisi suhdetta tuhoon pelon tunteillani. Ei, en syytä miestäni tästä vaan olen hakenut apua terapiasta. Yritän kovasti, mutta joku alitajuinen tunne ja pelko näännyttää minua ja tekee arkielämästäkin minulle vaikeaa. Olen peloissani hänen mennessään töihin, lähtiessä baariin, kohta varmaan kauppaankin mennessä. Hullua!! Ahdistus tulee ja menen jonnekin kauas, menen lukkoon. Alkaa kohta tuntua, että en vain voi olla parisuhteessa, koska olen liian traumatisoitunut.. Mieheni on kärsivällinen ja ymmärtäväinen, mutta en enää jaksa mustuvaa mieltäni ja terapiaprosessi on hidas ja muutenkin raskas. Onko ketään joka olisi päässyt tällaisista asioista eroon? Miten? Olenko tuomittu elämään aina yksin, en voi sallia kenenkään jatkaa elämää kanssani, koska se on niin haastavaa sille toiselle. Kunpa voisin olla normaali!