Breaking News: Halla-aho lähtee Pj-kisaan
"Olisi uskottavuuden kannalta katastrofaalista, jos Terho taputeltaisiin puheenjohtajaksi murskaavin lukemin"
Kommentit (48)
Hyvä! Persut saa siis jatkossa ääneni.
Ymmärsinkö oikein että Hallis pyrkii perdujen puheenjohtajaksi eikä uskaltanut edes lehdistön eteen mennä itse sitä kertomaan? Vai?
Jee! Persut hajoaa ja hallitus kaatuu! 🤗
Puhutteko siitä Pelle Pelottoman näköisestä miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon ilmoitus
4:17 :D
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein että Hallis pyrkii perdujen puheenjohtajaksi eikä uskaltanut edes lehdistön eteen mennä itse sitä kertomaan? Vai?
Öö miksi hänen tarvitsisi mennä lehdistön eteen kun hän voi kertoa asiansa lähes 20 minuutin tukevalla puheella.
Loistavaa. Unelmoijat ovatkin jo ihan paniikissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö miksi hänen tarvitsisi mennä lehdistön eteen kun hän voi kertoa asiansa lähes 20 minuutin tukevalla puheella.
Siksi että tulevan puheenjohtajan pitää kohdata ihmisiä, niin tiedotustilaisuuksissa, haastatteluissa että vaalikahveilla torilla. Jussista ei vaan ole tähän, paljon helpompi höpistä ja kirjoitella itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa!
Kiitos mestari!
Kuka on kisälli? Immonenko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että tulevan puheenjohtajan pitää kohdata ihmisiä, niin tiedotustilaisuuksissa, haastatteluissa että vaalikahveilla torilla. Jussista ei vaan ole tähän, paljon helpompi höpistä ja kirjoitella itsekseen.
Eiköhän hän ehdi kohtailla ihmisiä vielä paljonkin ja on kohdannut jo tähänkin mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh. Luuletko oikeasti, ettei Halla-aho ole kiertänyt Suomea eri vaaleissa ja tavannut tuhansia ihmisiä?
Tämä on huono uutinen niille, joiden mielestä Suomessa on kaikki ihan hyvin. Toisaalta tämä on taivaan lahja niille, joiden mielestä melkein mikä tahansa muutos olisi muutos parempaan suuntaan.
Sinuun me luotamme, herra tohtori!
Suvaitsevaisille olisi Terho parempi vaihtoehto. Halla-Aho on kova luu jota ei väittelyssä pysty päihittämään. Selkeästi persujen älykkäin ehdokas, oli puolueesta muuten mitä mieltä tahansa.
Loistavaa! Mestari murskaa Suomeen pesityneen venäläismielisen äärioikeiston. Iljan ja mv-saastan kannattajat ovat maanpettureita.
Vierailija kirjoitti:
Puhutteko siitä Pelle Pelottoman näköisestä miehestä?
Ööh, ei. Semmonen normi, Jussin näköinen mies.
Mahtavaa!
Kiitos mestari!