16-vuotiaana saa aloittaa sukupuoliyhdynnät.
Eli minäkin olisin saanut aloittaa sukupuoliyhdynnät jo melkein 20 vuotta sitten, koska täytän kesällä 36. Kuitenkaan kukaan nainen ei ole antanut minulle sukupuoliyhdyntöjä, vaikka minulla on niihin oikeus. Sitä paitsi ajattelin joskus teininä, että menen naimisiin joskus 18-19 vuotiaana ja että esikoiseni syntyy viimeistän kun täytän 20. Esikoiseni olisi ollut hyvä syntyä vaikka kun muutin asumaan yksin ollessani juuri täyttänyt 19 vuotta. Hän täyttäisi siis tänä kesänä 17vuotta, jos kaikki olisi mennyt niin kuin suunnittelin. Olisimme olleet mukava, pieni perhe, 19-vuotias minä, 16-18 vuotias vaimoni ja vastasyntynyt poikavauvamme siellä asunnossa, jossa asuin yksin. Se oli melko tilava kerrostaloyksiö. Voisimme asua siellä yhä, paitsi että lapsia olisi nyt sellaiset 12-15, joista vanhin olisi nyt siis 16v, minä 35v ja vaimoni ehkä jotain 32-34 vuotias. Kyllä me olisimme siinä asunnossa mahtuneet asumaan, koska sopu sijaa antaa. Sääliksi käy näitä lapsiraukkojani, koska he ovat jääneet syntymättä vain siksi, että naiset ovat niin kovia pihtaamaan seksiä eivätkä halua naimisiinkaan.
Kommentit (3)
Ei sulla muuten ole oikeutta sukupuoliyhdyntöihin mitenkään automaattisesti. Kyllä vastapuolen pitää olla suostuvainen.
Onneksi ei ole pakko. Itse pihtasin yli parikymppiseksi ja dumppasin kaikki vain seksin perässä olevat poikaystäväehdokkaat.