Mulla on isot kivekset mutta pieni muna :(
Näytän naurettavalta alasti. Karmean kokoiset kuulat roikkuvat pienen vehkeen alapuolella. Harmittaa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kuva ois kiva!
Nii just. Laita foto!
Puristeleeks sun vaimo niitä näin hellästi? https://www.stara.fi/2016/09/06/kivesten-puristelu-lievittaa-stressia-m…
Onks jotain tällasta kokoluokkaa? https://media.riemurasia.net/albumit/m25201/791942125.jpg
On mullakin kananmunan kokoiset, mutta onneksi kalukin on sen kokoinen, että riippuvat samalla tasolla. Oletteko muut huomanneet, että naiset käyvät kuumana isoihin kiveksiin? Laskevat, että spermalasti on melkoinen. Sperman laatuhan on huonontunut, mutta isoista kiveksistä tavaraa riittää. Nyksäkin räplää mieluummin kiveksiä kuin k:n vartta. Ja kertoo kunka kivalta tuntuu kun ne hakkaavat peppua.
Vierailija kirjoitti:
On mullakin kananmunan kokoiset, mutta onneksi kalukin on sen kokoinen, että riippuvat samalla tasolla. Oletteko muut huomanneet, että naiset käyvät kuumana isoihin kiveksiin? Laskevat, että spermalasti on melkoinen. Sperman laatuhan on huonontunut, mutta isoista kiveksistä tavaraa riittää. Nyksäkin räplää mieluummin kiveksiä kuin k:n vartta. Ja kertoo kunka kivalta tuntuu kun ne hakkaavat peppua.
Naiset ovat vähän hakoteillä jos noin on. Kivekset tuottavat vain siittiöitä joita siemennesteen määrässä on aika vähän. Sperma koostuu rakkularauhasten, eturauhasen ja bulbouretraalirauhasten eli Cowperin rauhasten eritteistä (ja siittiösoluista). Eli kivesten koolla ei ole vaikutusta sperman määrään.
Olen pahoillani. Näyttää varmasti todella naurettavalta.
Ihan normaalia..Katso vaikka patsaiden jalkoväliin
Kuinka ulkonevat puolisosi häpyhuulet ovat?
Pösilö. Sulla on isot munat ja pieni kulli. Kuinka joku kutsuu kullia munaksi?
Kivekset tekee muuten ison osan siitä pullotuksesta mikä haaroissa näkyy. Mulla taas pienet kivekset mutta aika perus 10cm levossa oleva nakki. Farkun etumus aika tasainen...
Vierailija kirjoitti:
Kivekset tekee muuten ison osan siitä pullotuksesta mikä haaroissa näkyy. Mulla taas pienet kivekset mutta aika perus 10cm levossa oleva nakki. Farkun etumus aika tasainen...
Ja sanotaan vielä että lapsia on neljä ja nykyisen vaimon mukaan pienempi lasti ei haittaisi 😃
useimmilla miehillä on kaksi munaa eli kivestä ja sitten noiten lisäksi on penis.
Mun parhaalla miespuolisella kaverilla on kanssa aika pieni penis, mutta tosi isot pallit. Mun mielestä se näyttää ihan siistiltä kun koko penis on muhkeiden kivesten päällä. Eikä se lepokoko ole naisille niin tärkeä asia.
Mulla on kohtuullisen kokoiset kivekset ja kalu samassa suhteessa. Mittasin juuri lämpimässä turvonneet kassit, kalun yläreunasta luuhuun painamatta. Roikkuivat 10cm siitä alaspäin. Kalu siitä 5cm alemmas. Kylmässä menee toki kasaan, mutta aina kaluni roikkuu alemmas, joten helppo käydä kusella kuin saa kiinni. Samoin helppo ohjata kusi pönttöön.
Sitten sellainen juttu, että tokkopa heiluvat ja lyövät naista naidessa, tuppaavat nimittäin jännnittymään kiihoittuessa.
Vierailija kirjoitti:
Onks jotain tällasta kokoluokkaa? https://media.riemurasia.net/albumit/m25201/791942125.jpg
😅😅
Olet hyvä omana itsenäsi ja sellaisena kuin olet. Mukavaa kevättä sinulle