Vinkatkaa eväitä yo-kirjoituksiin, samanlaista kuin viinirypäleet
Eli helppo syödä boksista ilman askartelua ja välineitä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän ehdotukset on aika wt
No, mikä se sinun ehdotuksesi sitten on?
Sushi :D
Kirjoituksissa tuskin on jääkaappia? Meillä ei ainakaan ollut. Meinaatko tosiaan, että säilytät raakaa kalaa lämpimässä monta tuntia?
Mieluummin wt ku ruokamyrkytys!
Minulla taisi aikanaan olla eväänä viinirypäleitä, suklaata, banaani, voileipä, kuivattuja hedelmiä ja vissyä. Ja pahin kaikista - porkkana. Ajattelin että mitä väliä jos se vähän rouskuu syödessä, mutta se itsetietoisuuden määrä kun salissa on hiirenhiljaista ja jokainen rouskis tuntui oikein kaikuvan 80 desibelin voimalla. Sitten sitä vielä syö ekstra hitaasti, kun haluaa ettei pureskelu kuuluisi. Trauma se on tämäkin.
Kuori kotona valmiiksi mandariinit tai appelsiinit. Pilko appelsiinin lohkot kahtia. Pakkaa esim. pakasterasiaan pienen leikkelehaarukan kanssa. Ei sotkeudu sormet, kun haarukalla pistelet poskeesi hedelmälohkoja. Ja pysyvät tehtäväpaperit ja läppärin näppäimistö puhtaana roiskeista. Jos pidät kylmistä lihapullista, niin nekin ovat ihan hyviä eväitä. Parhaat saat tietysti itse tekemällä, mutta monet tuntuvat syövän einespulliakin nykyään. Ja taas se pikku haarukka! Karkit ja hedelmät eivät pidä nälkää loitolla, tarvitaan jotain suolaistakin, siksi nuo pullerot.
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää miten ei yo-kirjoituksia pysty suorittamaan ilman eväitä. Ei se sentään mitään kymmeniä tunteja kestä.
Kuusi tuntia on pitkä aika,etenkin nälkäisenä
Mulla oli kanasalaattia. Vähän se rouskui suussa mut ei varmaan liikaa :)
Sushi :D