En ole käynnyt suihkussa viiteen päivään. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (45)
Intissä tuollainen suihkuton ajanjakso olisi täysin normaali. Ainakin pidempien leirien aikaan voi hyvinkin olla, ettei vaikka 1-2 viikkoon pääse kertaakaan käymään suihkussa.
Mä kävin viimeksi suihkussa tammikuussa. Seuraavan kerran ehkä huhti- tai toukokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Syötkö mielialalääkkeitä?
En, enkä käy myöskään missään terapiassa tai ole hoidon tai holhouksen alainen.
t:ap
Mä oon käynyt suihkussa viimeksi kait tammikuussa, saunassa joulukuussa.
Ennen kävin molemmissa viikottain, joskus jopa päivittäin.
Jep, olen masentunut pahasti, mutta käyn töissä silti :)
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö piimästä?
En tykkää
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla smegmaa?
Kyllähän tuota sissijuustoa välillä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vain että onko se mielestäsi hirvittävän kauan?
Ei ole, vaan 4-5päivää on normaaliväli. Pois lukien viralliset asioinnit. Kauppaa varten en pelkästään jaksa peseytyä.
Minulla 3-4 päivää. Atooppinen iho ei kestä enempää, enkä tunne kyllä tarvettakaan, ellen ole menossa juhlimaan tj silloin toki pesen hiukset vaikkei olisi pesupäivä :) ihan normaali ihminen olen minäkin.
kai ymmärrät että sinä haiset. sen kainaloiden pistävän hienhajun voin vaan kuvitella. mites sitten palli ja peppuhiki?
Vierailija kirjoitti:
Älykkyysosamääräni on huippukorkea.
juuh, kyllä varmaan XD
Eihän joka päivä pitäisikään käydä kokovartaloa suihkuttelemassa. Alapää, kainalot, kasvotja hampaat pestään joka päivä, niin ei haise ihminen. Eri asia tietenkin, jos on hikoillut vaikka treeneissä, silloin suihkuun useammin. Hiukset tarvitsee pesun noin kaksi kertaa viikossa, kun ei vaan pese niitä liian usein, niin ei ne rasvoitukaan päivässä.
No hyvä. Ei kysyttävää, mutta oot tosiaan älykäs kun et heittäydy ylihygieniseksi 😃
Ap milloin aiot muuttaa tilannetta?
Otanko vielä yhden oluen vai menenkö nukkumaan?
En ole käynyt ulostamassa 72 vuoteen.
T: Muumipappa