Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketipinor unettomuuteen

Vierailija
12.03.2017 |

Lääkäri määräsi Ketipinoria unettomuuteen ja 50 mg annos auttaa jotenkin. Miten pitkään Ketipinor vaikuttaa? Olen väsynyt koko ajan ja herääminen on vaikeaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta eräs henkilö tulee kertomaan sinulle, että lihot järkyttävästi ja sairastut vääjäämättä diabetekseen ja olet jo nyt saanut aivovaurion Ketipinorista. Kun kerran aloitat, et pysty lopettamaan ilman Manaajan tyttären kärsimysten  tasoisia vieroitusoireita.

Vierailija
2/18 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ihmeessä aloita tämän lääkkeen käyttöä, siihen koukutut ja tunne-elämäsi on sen jälkeen lamaantunut täysin. en olisi aloittanut koko lääkettä näin jälkikäteen ajateltuna jos oisin tiennyt mitkä sivuvaikutukset ja koukku lääkkeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor on pahinta aivomyrkkyä. Tuhoaa aivot.

Vierailija
4/18 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihomista pelkään mutta paino on pysynyt samoissa lukemissa. Tiedän että lääkkeisiin jää koukkuun mutta minun on pakko ottaa Ketipinoria kun en saa nukuttua muuten eivätkä lääkärit määrää uni- tai nukahtamislääkkeitä. Ketipinoria määräävät surutta vaikka paketin varoitukset luettuani hieman pelottikin. Pakko pysyä työkuntoisena, en ole kansanedustaja joka saa helposti sairaslomaa.

Vierailija
5/18 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jouduin syömään tuota itsekin. Muistan että nukuin kyllä kuin tukki mutta tosiaan aamulla herätessä meni se pari tuntia ennenkuin todella heräsi eikä ollut tokkurainen.

Vierailija
6/18 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Ketipinor unettomuuteen annoksella 50-100 mg ja ainoa miinus on painon nousu :( Oon lihonut puolessatoista vuodessa 15 kg. Muuten kyllä lääke on mulle kultaakin kalliimpi; nukun kuin tukki! (Ilman lääkettä nukun max 2 h)

Vierailija
7/18 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla Ketipinor unettomuuteen annoksella 50-100 mg ja ainoa miinus on painon nousu :( Oon lihonut puolessatoista vuodessa 15 kg. Muuten kyllä lääke on mulle kultaakin kalliimpi; nukun kuin tukki! (Ilman lääkettä nukun max 2 h)

Mihin aikaan otat lääkkeen ja mihin aikaan sinun on herättävä?

Vierailija
8/18 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut valeriaanaa? Mä luulin kokeilleeni jo kaikki "luontaiset" vaihtoehdot: magnesium, melatoniini, kamomilla,  laventeli, anti-stress-vai-mikä-se-olikaan jnejne. Sitten kokeilin valeriaanaa ja herranjumala, ihme tapahtui! Otan annoksen illalla, nukahdan 15 minuutissa ja herään kun kello soi aamulla. Mikä autuus! Oon kärsinyt unettomuudesta monta vuotta, onneksi en sortunut unilääkkeisiin. Kokeile, jos et ole vielä kokeillut.

Vierailija
9/18 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä ihmeessä aloita tämän lääkkeen käyttöä, siihen koukutut ja tunne-elämäsi on sen jälkeen lamaantunut täysin. en olisi aloittanut koko lääkettä näin jälkikäteen ajateltuna jos oisin tiennyt mitkä sivuvaikutukset ja koukku lääkkeeseen.

Höpö höpö. Ihan normaalit tunteet mulla, viha ehkä intensiivisempää, mutta oli se toisaalta jo ennen lääkettä. Ei koukkua. Nykyään ei määrätä koukuttavia lääkkeitä.

Vierailija
10/18 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kokeillut valeriaanaa? Mä luulin kokeilleeni jo kaikki "luontaiset" vaihtoehdot: magnesium, melatoniini, kamomilla,  laventeli, anti-stress-vai-mikä-se-olikaan jnejne. Sitten kokeilin valeriaanaa ja herranjumala, ihme tapahtui! Otan annoksen illalla, nukahdan 15 minuutissa ja herään kun kello soi aamulla. Mikä autuus! Oon kärsinyt unettomuudesta monta vuotta, onneksi en sortunut unilääkkeisiin. Kokeile, jos et ole vielä kokeillut.

Kerrotko vielä minkämerkkistä valerianaa käytät? Käytätkö tablettina?

Vierailija
11/18 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan 100 mg joka ilta. Ei ongelmia.

Vierailija
12/18 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin aikanaan 25 mg unettomuuteen (mikä liittyi ahdistusoireisiin) muutaman kuukauden, kunnes aloin nukahtaa ilmankin lääkettä ja mietin että miksi enää sitä käytän. Lopetin puolittamalla. Vieroitusoireena oli viikon kestävä päänsärky ja oudohko olo.

Vierailija
13/18 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut, josko hieman pienempi annos riittäisi? Itselläni tehosi jo 25 mg, ja välillä jopa siitä puolikaskin takasi viiden kuuden tunnin keskeytymättömän unen.

Vierailija
14/18 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 mg ei auta vaan parin tunnin jälkeen joudun ottamaan toisen tabletin. Tabletit ovat sitäpaitsi niin pieniä, miten ne voi muka puolittaa?

Vierailija
15/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

25mg annoksella unettomuuteen, eilen otin ensimmäisen ja nukuin 11h kuin tukki. Muistan välillä heränneeni kun ollut huono olo, mutta ihan jees muuten. On muuten niin tokkurainen olo nyt, etten voi kuvitellakaan ottavani tätä lääkettä jos on aamuherätys töihin :/

Mutta hyvä että on jotain jolla edes joskus saa tajun kankaalle.

Vierailija
16/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin psykiatrilta jotain ahdistukseen ja hän määräsi sekä Ketipinoria ja Opamoxia. Ketipinoria voi kuulemma myös ottaa tarvittaessa pienellä annostuksella joko päivällä tai illalla. Luettuani kuinka kauheaa myrkkyä se on, en varmaan edes hae sitä apteekista, eiköhän toi Opamox riitä (en kyllä aio sitäkään syödä, ellei ole ihan pakko). Mulla on jo yksi myrkky käytössä eli Venlafaxiini ja Mirtazapin tarvittaessa unettomuuteen (jota en koe tällä hetkellä tarvitsevani). Kovin surutttomasti tuntuvat lääkkeitä aina vaan lisää määräilevän.

Vierailija
17/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pyysin psykiatrilta jotain ahdistukseen ja hän määräsi sekä Ketipinoria ja Opamoxia. Ketipinoria voi kuulemma myös ottaa tarvittaessa pienellä annostuksella joko päivällä tai illalla. Luettuani kuinka kauheaa myrkkyä se on, en varmaan edes hae sitä apteekista, eiköhän toi Opamox riitä (en kyllä aio sitäkään syödä, ellei ole ihan pakko). Mulla on jo yksi myrkky käytössä eli Venlafaxiini ja Mirtazapin tarvittaessa unettomuuteen (jota en koe tällä hetkellä tarvitsevani). Kovin surutttomasti tuntuvat lääkkeitä aina vaan lisää määräilevän.

Se on totta. Itse olen näistä mielenterveysongelmista kärsinyt enemmän ja vähemmän 8 vuoden ajan.

Köynyt töissä ja elänyt elämääni eteenpäin, välillä joutunut olemaan sairaslomalla niinkuin nytkin. Pillereitä kyllä määrätään, tarjottu on paljon enemmän kuin mitä olen ottanut vastaan, mutta vielä en ole "tarpeeksi hullu" päästäkseni esim. psyk polin asiakkaaksi ja saadakseni jatkuvaa keskusteluapua vaan minua "hoitaa" sekalainen ja aina vaihtuva yleistason terveydenpalvelun ammattilaiset.

Vierailija
18/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras unilääke mitä muhun on testattu ja monia on testattu. Ketipinorilla nukuin kuin tukki illasta aamuun. Kerran käyn yön aikana vessassa mutta nukahdin heti sen jälkeen. Nyt käytössä Atarax joka herättää monta kertaa yössä ja uni on todella katkonaista. Heräänkin todella aikaisin.