Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olet sinkkuna myönnätkö tuntevasi iloa kun kuulet jonkun hyvän kiinnostavan miehen eroavan ja vapautuvan markkinoille

Vierailija
12.03.2017 |

Ikävä myöntää eikö?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20vuotias nuorimies ja ollut vapailla markkinoilla koko elämäni, yhdellekkään naiselle en ole kelvannut...

Vierailija
2/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan, mutta tunnen vahingoniloa niitä naisia kohtaan, jotka käänsivät selkänsä silloin, kun minä erosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup. Kavereiden exiin ei sekaannuta.

Vierailija
4/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, ja heti kimppuun kuin sika limppuun!

Vierailija
5/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, turha kenenkään on tuhlata elämäänsä huonossa tai edes välttävässä parisuhteessa.

Vierailija
6/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oon kai outo, mut mulle erot on aina surullisia juttuja. Romantikkona toivon että alkaneet suhteet onnistuisivat. Enkä mieti parisuhteessa olevia ihmisiä sillai, ei ole toiveita eikä suunnitelmia heidän suhteensa.

Vierailija
7/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ne kuitenkaan mua huoli.

Vierailija
8/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en uskalla edes toivoa, että joku hyvä ja kiinnostava mies katsoisi minuun päinkään. Ikisinkku N34

Vierailija
9/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole tullut mieleenkään iloita,ainoastaan ajattelen,että miehessä täytyy olla jotain vikaa..

Vierailija
10/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki

Vierailija
11/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhttään eronnutta paria, jossa kumpikaan osapuoli olisi tavoiteltavissa oleva. Mun lähipiirissä on lisäkseni vain kaksi eronnutta tuttavaa itseni lisäksi.

Vierailija
12/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen tietenkin.

Vierailija
13/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska ne tietämäni vapautuvat miehet ovat kahta sorttia 1) ei kiinnostavia 2) jo testattu. Joo, minulla on tosi pienet piirit.

Juuri eilen tuli tinderissä vastaan mies, jolta sain pakit lyhyen suhteen jälkeen vuosi sitten. On käsittääkseni seurustellut tässä välillä. Teki mieli laittaa sydän ihan vain testatakseni, tulisiko mätsi, mutta en kehdannut. Toisaalta kyllä iloitsin, että eipäs näköjään homma toiminut tämän toisenkaan naisen kanssa. Mutta en kyllä sen takia iloinnut, että itse enää elättäisin mitään toiveita.